Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów

131. Data: 2015-09-17 19:16:44

Temat: Re: Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Sep 2015 18:59:39 +0200, bbjk napisał(a):

> dla mysz

A kysz!

132. Data: 2015-09-17 21:30:15

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-17 18:59, obywatel bbjk uprzejmie donosi:

tml
> Hehe.
> To też ładne, dla mysz
> http://f.kafeteria.pl/temat/f1/robie-golabki-z-bruks
elki-p_5459755

No wiadome, że mysze takiego żeberka chomika nie zją. Kanibalstwo by było.

133. Data: 2015-09-17 21:30:39

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kysz!

Ty-sz

134. Data: 2015-09-17 21:41:07

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> http://smaker.pl/przepis-golabki-z-brukselki,35578.h
tml
> Prawdziwie zegarmistrzowska robota!!

Jajo kolibrze do tego. Sadzone.

--
Jarek

135. Data: 2015-09-17 21:41:09

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-17 o 18:54, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-09-17 17:08, obywatel bbjk uprzejmie donosi:

> Dzwoni, oj dzwoni:
> http://www.nowiny.rybnik.pl/artykul,21400,drugie-mie
jsce-za-mini-golabki-z-kapusty-brukselki.html

> A i nawet przepis znaleźć można:
> http://smaker.pl/przepis-golabki-z-brukselki,35578.h
tml
> Prawdziwie zegarmistrzowska robota!!

Bez zdjęcia się nie liczy.

Ewa

136. Data: 2015-09-17 21:41:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-17 o 17:08, bbjk pisze:

> ...z kaszą gryczaną i grzybami leśnymi w kapuście włoskiej.
>
> A ktoś je robił z brukselki? coś mi dzwoni, że tak.
> I wtedy rozmiarem byłyby japońskie.

Grecy chyba robią z liści winogron. Też niewiele większe.

Ewa

137. Data: 2015-09-17 21:49:46

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grecy chyba robią z liści winogron. Też niewiele większe.

Tyle że oni tego mięska dodatkowo ziarnkiem ryżu nie wypychają.
No i może dlatego taki kryzys tam, z rozpusty.

138. Data: 2015-09-17 21:52:21

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jsce-za-mini-golabki-z-kapusty-brukselki.html
tml

> Różne są zboczenia.

Zaraz zaraz, ale golabki z 1-go linka, to po prostu faszerowana brukselka,
ktora nie ma nic wspolnego z zarcikiem ze smakera, czli linka nr 2 :)

@

---
Avast.

139. Data: 2015-09-17 22:10:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-17 o 21:49, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-09-17 21:41, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Tyle że oni tego mięska dodatkowo ziarnkiem ryżu nie wypychają.

Znalazłam przepis z ryżem, tylko znacznie mniej niż w gołąbkach,
proporcje 1:5.

> No i może dlatego taki kryzys tam, z rozpusty.

Ale za to wino od wiek wieków z wodą mieszali.

Ewa

140. Data: 2015-09-17 22:15:33

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale kalibracja polega właśnie na przedawkowaniu, o ile dobrze rozumiem.
> Tyle że to przedawkowanie jest stosunkowo niegroźne w skutkach.

Tak, dokladnie.
Pojecie "przedawkowanie" moze byc roznie definiowane.
Przez lata lekarze wmawiali nam (a przynajmniej ja takich spotykalam), ze
mozna przedawkowac witamine C ze skutkami groznymi dla zdrowia. (na takiej
zasadzie jak np. magnez, ktorego "nadwyzek" organizm podobno nie jest w
stanie usunac w szybkim czasie). Natomiast nadmiar wit C jest podobno
usuwany z organizmu "na biezaco", stad tez te rewolucje jelitowe.
Pisze caly czas "podobno", poniewaz nie jestem lekarzem, nie mam wiedzy ani
z dziedziny farmakologii ani medycyny naturalnej, ani niestety biochemii (to
zamierzam nadrobic, bo podobno sa lektury zrozumiale dla mas:)). Dziele sie
tym, czego sie dowiedzialam czytajac lub ogladajac materialy dotyczace tego
tematu i oczywiscie tym, co wyprobowalam "na wlasnej skorze".

Pozdrawiam
@

---
Avast.

Co sądzicie o garnkach ze stali nierdzewnej?
Kto dostanie statuetkę św. Jacka?
Pytanie z serii gzie w Krakowie...?
A z jagnięciny co?
suszone o?miornice