Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów

181. Data: 2015-09-22 10:47:50

Temat: Re: Odp: Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

@ pisze:

> Przyklad - sama znalazlam/odkrylam chorobe mojego dziecka. Zespol
> Sandifera. Potwierdzily to badania w szpitalu, m in. ph-metria.

My tu zawsze możemy liczyć na pomocną dłoń kol. Pszemola z pH-metrem.

Jarek

--
Archeolog, co zwykle miał pecha,
Znalazł coś, co nie przejdzie bez echa:

182. Data: 2015-09-22 11:56:33

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> My tu zawsze możemy liczyć na pomocną dłoń kol. Pszemola z pH-metrem.
>
> Jarek

Wtedy jeszcze o kol. Pszemolu nie slyszalam :)

@

---
Avast.

183. Data: 2015-09-22 20:54:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-21 o 22:28, @ pisze:

> Przyklad - sama znalazlam/odkrylam chorobe mojego dziecka. Zespol
> Sandifera. Potwierdzily to badania w szpitalu, m in. ph-metria. Moj
> syn mial "niekontrolowane" odruchy (przyginanie raczki do ramienia) -
> trafiliismy do szpitala z diagnoza "padaczka". Gdybym nie szperala w
> necie moje dziecko w wieku 8 m-cy byloby trute tegretolem,
> psychotropem, ktory uniemozliwialby mu rozwoj.

Pamiętam, pisałaś już o tym. No niestety tak jesteśmy skonstruowani, że
bardziej i na dłużej zapamiętujemy te przykre doświadczenia, zwłaszcza
jeśli chodziło o nasze dziecko, doskonale to rozumiem.
Jednak szerzenie takich negatywnych generalizacji dotyczących lekarzy
może się też źle odbić na ludziach. Pod wpływem tego typu opowieści - że
lekarze są niedokształceni, konowały itd. - mój ojciec zwiał
kardiochirurgowi z fotela i nie chciał dać sobie założyć stentów, bo co
mu będzie jakiś młodziak w sercu grzebał. Na szczęście poszedł później
po rozum do głowy, dał się przekonać i na ten fotel po miesiącu wrócił,
dzięki czemu żyje. Dodam jeszcze, że on też z tych, co to mu cholesterol
nie szkodzi, nie będzie jakichś bujd słuchał i może jeść wszystko bez
ograniczeń.

Ewa

184. Data: 2015-09-22 23:07:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Sep 2015 21:16:05 +0200, @ napisał(a):

> Lekarze tego nie wiedza i osobom z osteoporoza zalecaja wapn...
> Sam wapń.

...który NIE JEST przyswajany!

Konowałowi jednemu z drugim nie przychodzi nawet do tępego łba, że po co
przepisywać sam wapń, skoro stwierdzona już osteoporoza wzięła się właśnie
ze (związanego z wiekiem) upośledzenia zdolności jego przyswajania???
Młodzi ludzie tego nie mają, bo chociaż tak samo, jak starzy, tracą wapń,
to ich organizmy potrafią wyrównywac ten ubytek wchłaniając go z
pożywienia.

No tragedia po prostu, co za ludzie...

185. Data: 2015-09-22 23:12:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Sep 2015 22:28:45 +0200, @ napisał(a):

> [...]
> wieku 8 m-cy byloby trute tegretolem, psychotropem, ktory uniemozliwialby mu

Dlatego masz prawo generalizować - Ewa, póki nie trafi na zagrożenie życia
czy zdrowia, będzie się przed tym broniła. A prawda jest taka, jak piszesz.
Tzn że pozytywne wyjątki tym mocniej potwierdzają regułę.

186. Data: 2015-09-22 23:13:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Sep 2015 20:54:05 +0200, FEniks napisał(a):

> [...]
> mu będzie jakiś młodziak w sercu grzebał. Na szczęście poszedł później
> po rozum do głowy, dał się przekonać i na ten fotel po miesiącu wrócił,

OMG, to oni to na fotelach ludziom robią??? jak u dentysty???
3-]

Co sądzicie o garnkach ze stali nierdzewnej?
Kto dostanie statuetkę św. Jacka?
Pytanie z serii gzie w Krakowie...?
A z jagnięciny co?
suszone o?miornice