Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów

171. Data: 2015-09-20 13:54:52

Temat: Re: Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-20 o 00:57, Ikselka pisze:

> Ba, nawet jak się je tylko bezcholesterolowe produkty, można mieć
> podwyższony lub wręcz prowadzący do zejścia.

Czyli jednak zły? To może ustalcie na tym korytarzu jakąś spójną wersję. :-)

Ewa

172. Data: 2015-09-20 14:11:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Sep 2015 13:54:52 +0200, FEniks napisał(a):

> Czyli jednak zły? To może ustalcie na tym korytarzu jakąś spójną wersję. :-)

Ewuś, dzieweczko, cholesterol jest tylko DOBRY.

173. Data: 2015-09-20 14:33:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-20 o 14:11, Ikselka pisze:

> Ewuś, dzieweczko, cholesterol jest tylko DOBRY.

To dlaczego miałby być - cytuję - "prowadzący do zejścia"?

Ewa

174. Data: 2015-09-20 16:30:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Sep 2015 14:33:04 +0200, FEniks napisał(a):

> To dlaczego miałby być - cytuję - "prowadzący do zejścia"?

Wszelki nadmiar dobrego szkodzi - weź np życie: jest złe? 3-]

175. Data: 2015-09-21 08:43:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-20 o 16:30, Ikselka pisze:

> Wszelki nadmiar dobrego szkodzi - weź np życie: jest złe? 3-]

Męczenie kotka za pomocą młotka. 333-]]]

Ewa

176. Data: 2015-09-21 19:31:02

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To dlaczego miałby być - cytuję - "prowadzący do zejścia"?
>
> Ewa

Cholesterol jest jeden.
Medycyna "rozszczepia" go na LDL i HDL, w zaleznosci od tego czy wedruje
dopiero do watroby czy juz jest przez nia przetworzony.
Powinien sie oczywiscie miescic w okreslonej normie, jak wszystkie inne
"skladniki" naszego organizmu.
Problem jednak w tym, ze te normy, to sa pseudo normy, bo nie wynikaja z
nauki o biochemii, w dodatku zostaly ustalone bez zadnych badan - przez 3
lekarzy, z ktorych zreszta jeden smial protestowac, ale zostal szybko
zgaszony :)
Rola cholesterolu jako przyczyny chorob serca juz zostala (w wyniku badan)
obalona. Tylko nasi lekarze o tym nie wiedza, bo jak "osiedli" na stolkach
lekarskich, tak juz zostali. Nie szkola sie i nie czytaja.

Pozdrawiam
@

---
Avast.

177. Data: 2015-09-21 20:04:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-21 o 19:31, @ pisze:

> Cholesterol jest jeden.
> Medycyna "rozszczepia" go na LDL i HDL

Nie o to pytałam.

> Tylko nasi lekarze o tym nie wiedza, bo jak "osiedli" na stolkach
> lekarskich, tak juz zostali. Nie szkola sie i nie czytaja.

Wszystkich tych "naszych" lekarzy znasz?

Ewa

178. Data: 2015-09-21 21:16:05

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie o to pytałam.

Wiem.
Nie pytalas mnie.
Dlaczego wiec piszesz pod moim postem?

> Wszystkich tych "naszych" lekarzy znasz?

A jak myslisz ?
Znam tych, do ktorych chodze.
I znam podejscie tych, do ktorych chodza moi bliscy.
Nie twierdze, ze wszyscy lekarze nie posiadaja wiedzy o najnowszych
badaniach. Wiekszosc. Zdecydowanie wiekszosc.
Pisalam niedawno o kardiologach, ktorzy mojej babci, po operacji serca
zapisali statyny... Wlasnie na obnizenie cholesterolu. Zaden sie nie
pofatygowal sprawdzic, jaki poziom miala przed operacja i jaki poziom miala
5 czy 10 lat temu. Jaka jest tendencja - wzrostowa czy spadkowa. Bo to, ze
nie cholesterol byl przyczyna jej problemow zdrowotnych przyznali sami.
"Wada genetyczna".

Z innej beczki - moja mama ma stwierdzona osteoporoze. Byla u roznych
lekarzy - chirurdzy, ortopedzi (i na NFZ i prywatnie). Tylko jedna lekarka
(ortopeda) w dodatku na NFZ zalecila jej witamine K2. Wit K2 - w
najwiekszym skrocie pozwala na przyswajanie wapnia i kierowanie go tam,
gdzie jest potrzebny - czyli do zebow i kosci, a nie do zyl i tetnic, gdzie
powoduje ich zwapnienie i w konsekwencji choroby naczyniowe, z zawalem
wlacznie. Lekarze tego nie wiedza i osobom z osteoporoza zalecaja wapn...
Sam wapń.
Jestem pelna podziwu dla tej lekarki - bo to jest osoba, ktora nie dosc, ze
sledzi najnowsze badania to jeszcze za nimi podaza i je stosuje. W ramach
NFZ przyjmuje tylko 2 x w tygodniu i... kolejki do niej ustawiaja sie
wieksze niz za "komuny" do miesa. Ludzie czekaja od godz. 4 rano. Gdybys
chciala zweryfikowac to co pisze to Pani doktor nazywa sie
Pach-Kapturkiewicz i przyjmuje w Krakowie, al. Pokoju 4.

Pozdrawiam
@

---
Avast.

179. Data: 2015-09-21 21:45:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ Ty napisałaś do mnie. :)

> A jak myslisz ?
> Znam tych, do ktorych chodze.

To nie pisz tak, jakbyś znała wszystkich lub większość. To naprawdę
krzywdzące, nie tylko dla lekarzy, ale też dla potencjalnych pacjentów.
Uprzedzając - tak, sama trafiłam nie raz na beznadziejnego lekarza, ale
uogólnianie na tej podstawie opinii o "większości" to lekka przesada.
Mamy naprawdę wielu świetnych lekarzy i nie musisz mi tego udowadniać
podając konkretne namiary na panią doktor. Jak będę potrzebowała kogoś
takiego w Krakowie, to poproszę. :)

Ewa

180. Data: 2015-09-21 22:28:45

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naprawdę wielu świetnych lekarzy i nie musisz mi tego udowadniać podając
> konkretne namiary na panią doktor. Jak będę potrzebowała kogoś takiego w

Oczywiscie, ze nie znam wszystkich, ani wiekszosci. To chyba jasne.
To zrozumiale, ze wypowiadajac sie tutaj, przedstawiam tylko i wylacznie
swoje zdanie i swoje doswiadczenia.
Nie chce generalizowac, jednak z moich doswiadczen wynika, ze lekarze
"generalnie" nie sa wyksztalceni tak jak tego od nich oczekujemy.
Przyklad - sama znalazlam/odkrylam chorobe mojego dziecka. Zespol Sandifera.
Potwierdzily to badania w szpitalu, m in. ph-metria. Moj syn mial
"niekontrolowane" odruchy (przyginanie raczki do ramienia) - trafiliismy do
szpitala z diagnoza "padaczka". Gdybym nie szperala w necie moje dziecko w
wieku 8 m-cy byloby trute tegretolem, psychotropem, ktory uniemozliwialby mu
rozwoj.
@

---
Avast.

Co sądzicie o garnkach ze stali nierdzewnej?
Kto dostanie statuetkę św. Jacka?
Pytanie z serii gzie w Krakowie...?
A z jagnięciny co?
suszone o?miornice