Pytanie z serii gzie w Krakowie...?

1. Data: 2015-08-11 18:29:37

Temat: Pytanie z serii gzie w Krakowie...?
Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie czy można gdzieś w Krakowie (jeśli tak to gdzie) kupić
świeże ryby morskie?

GA

--
Ponieważ zaburza naturalną kolejność czytania.

2. Data: 2015-08-11 19:22:50

Temat: Re: Pytanie z serii gzie w Krakowie...?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy ktoś wie czy można gdzieś w Krakowie (jeśli tak to gdzie) kupić
>świeże ryby morskie?
:)
Pszy 30st upale?
Pszygżało ci?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2015-08-11 20:17:22

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.08.2015 o 19:22, Stokrotka pisze:

> :)
> Pszy 30st upale?
> Pszygżało ci?

Przy dowolnej temperaturze, bez względu na porę roku. Jedno miejsce znam
ale niestety zakup tylko w ilościach półhurtowych i większych a mnie
chodzi o detal, tak na przykład na jeden garnek zupy.

GA

4. Data: 2015-08-11 22:45:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

GalAnonim <s...@s...pl> Wrote in message:

> Przy dowolnej temperaturze, bez względu na porę roku. Jedno miejsce znam
> ale niestety zakup tylko w ilościach półhurtowych i większych a mnie
> chodzi o detal, tak na przykład na jeden garnek zupy.

Na jeden garnek zupy TEŻ kupuję świeże ryby (morskie i inne) w Makro.
Zresztą zawsze, tylko i wyłącznie tam.
PS. O ile oczywiście nie mam ich z osobistego połowu MŚK.
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

5. Data: 2015-08-11 23:35:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-11 o 18:29, GalAnonim pisze:
> Czy ktoś wie czy można gdzieś w Krakowie (jeśli tak to gdzie) kupić
> świeże ryby morskie?

Popytaj w Selgrosie. Raz w tygodniu mają dostawy świeżych ryb.

Ewa

A z jagnięciny co?
suszone o?miornice
Restauracja / bar dietetyczny w W-wie - są takie?
żółty ser
Zmiękczanie mięsa - czym i jak?