Restauracja / bar dietetyczny w W-wie - są takie?

1. Data: 2015-08-04 20:48:44

Temat: Restauracja / bar dietetyczny w W-wie - są takie?
Od: "Justyna" <1...@1...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w Warszawie jest jakaś restauracja lub bar
gdzie podają dania dietetyczne?
Zależy mi głównie na potrawach gotowanych.
Lekarz zalecił mi unikanie potraw smażonych.,
zresztą sama czuję, że mi szkodzą.
Niestety, we własnym wykonaniu wychodzą mi
tylko dania smażone.

Pozdrawiam
Justyna

2. Data: 2015-08-05 10:10:28

Temat: Re: Restauracja / bar dietetyczny w W-wie - są takie?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Lekarz zalecił mi unikanie potraw smażonych.,
> zresztą sama czuję, że mi szkodzą.
> Niestety, we własnym wykonaniu wychodzą mi

Bar mleczny , bez piepszy :) , nie wystarczy?
A w budce z hoddogami nie wystarczy poprosić o ominięcie drażliwego
składnika - spszedawcy robią to bez problemu, prawie z ucałowaniem ręki.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2015-08-07 00:29:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Aug 2015 20:48:44 +0200, Justyna napisał(a):

> Czy w Warszawie jest jakaś restauracja lub bar
> gdzie podają dania dietetyczne?
> Zależy mi głównie na potrawach gotowanych.

Jeżeli Cię stać, to:
https://www.google.pl/?gfe_rd=cr&ei=TN_DVYKsKrOo8weN
wZzwDw&gws_rd=ssl#q=catering+dietetyczny+warszawa

--
XL
"Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda

4. Data: 2015-08-07 08:08:40

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-04 o 20:48, Justyna pisze:
> [...]
> Lekarz zalecił mi unikanie potraw smażonych.,
> zresztą sama czuję, że mi szkodzą.
> Niestety, we własnym wykonaniu wychodzą mi

Jeśli chcesz gotowane, to polecam restaurację w Ikea na Jankach.
Bułka na parze plus parówka z wody za złotówkę.

Pozdrawiam,
MW

5. Data: 2015-08-07 17:33:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 07 Aug 2015 08:08:40 +0200, wolim napisał(a):

> restaurację w Ikea na Jankach

Czemu tak wysoko?
3-]

6. Data: 2015-08-07 17:36:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Lekarz zalecił mi unikanie potraw smażonych.,
> zresztą sama czuję, że mi szkodzą.
> Niestety, we własnym wykonaniu wychodzą mi

Czemu nie chcesz zatem nauczyć się gotować? Dla zdrowia chyba warto?

7. Data: 2015-08-07 18:01:43

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim pisze:

> Jeśli chcesz gotowane, to polecam restaurację w Ikea na Jankach.
> Bułka na parze plus parówka z wody za złotówkę.

Czy to też, jak wszystko w Ikei, trzeba sobie samemu zmontować?

--
Jarek (ciekawe ile by chcieli za parówkę z mięsa)

8. Data: 2015-08-08 08:25:31

Od: "Justyna" <1...@1...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czemu nie chcesz zatem nauczyć się gotować? Dla zdrowia chyba warto?

Chętnie by to zrobiła, ale nie mogę znaleźć prostych przepisów
dla początkujących.
Nawet na tej grupie, gdy ktoś prosi o prosty przepis,
od razu odpowiadają tacy, którzy przed innymi muszą
pochwalić się jakie to oni robią wymyślne rzeczy.

Jeśli znasz stronę dla początkujących z prostymi potrawami
gotowanymi, to będę wdzięczna. Mnie się nie udało znaleźć.
To nie znaczy, że Google nie odpowiada, ale najwyraźniej
słowo "proste" każdy rozumie inaczej.

Pozdrawiam
Justyna

9. Data: 2015-08-08 09:08:51

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-08-08 08:25, obywatel Justyna uprzejmie donosi:

> [...]
> gotowanymi, to będę wdzięczna. Mnie się nie udało znaleźć.
> To nie znaczy, że Google nie odpowiada, ale najwyraźniej

Może najpierw zdefiniuj, co ty rozumiesz pod pojęciem "proste", bo dla
jednego to będzie jajko na twardo, zaś dla innego jajko mollet.

Żeby nie było całkiem OT - każda restauracja czy bar oferuje w swoim
repertuarze dania gotowane - chociażby zupy.

Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

10. Data: 2015-08-08 09:37:05

Od: "Justyna" <1...@1...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może najpierw zdefiniuj, co ty rozumiesz pod pojęciem "proste", bo dla
> jednego to będzie jajko na twardo, zaś dla innego jajko mollet.

Dla mnie "proste" znaczy "proste do zrobienia".
Dania smażone właśnie takie są, ponadto nie wymagają zbyt wiele czasu
i dlatego do tej pory je przygotowywałam. Rzucałam kawałek karkówki
lub kurczaka z rożna (prościej niż smażenie od surowości) na tłuszcz,
gotowałam ziemniaki, do tego jakaś surówka i gotowe.
Dania gotowane wymagają więcej czasu, tak mi się przynajmniej wydaje.
Mam kombiwar, stary, ze zwykłymi lampami, nie halogenowymi.
Niewiele z niego do tej pory korzystałam, ale może się przyda?
Poza kombiwarem moje instrumentarium kuchenne jest skromne i nie
chciałabym teraz tego rozbudowywać.

> Żeby nie było całkiem OT - każda restauracja czy bar oferuje w swoim
> repertuarze dania gotowane - chociażby zupy.
Zupy nawet lubię i czasami robię z kupnych mrożonek, na bazie kostki
rosołowej, ale nie za często. Trudno chodzić do restauracji, a nawet
do baru tylko na zupy. :-)

Pozdrawiam
Justyna

żółty ser