Strona główna Grupy pl.rec.kuchnia Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów Re: Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów

Re: Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów

Subject: Re: Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza
marketów
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
<8...@4...net>
<mta64r$4sn$1@node2.news.atman.pl>
<d...@4...net>
<mtkfme$2l1$1@node2.news.atman.pl>
<171g38tvsgnx4.1we5mk16unlal$.dlg@40tude.net>
<55fe9e8d$0$27513$65785112@news.neostrada.pl>
<oxyixupgy24n$.13fpyipukmo65$.dlg@40tude.net>
<55fea781$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
<mtpg41$vmd$1@node2.news.atman.pl>
<560046b7$0$600$65785112@news.neostrada.pl>
<mtpl21$4tg$1@node2.news.atman.pl>
<56005e56$0$611$65785112@news.neostrada.pl>
<mtqvve$8uf$1@node1.news.atman.pl>
From: FEniks <x...@p...fm>
Date: Tue, 22 Sep 2015 20:54:05 +0200

W dniu 2015-09-21 o 22:28, @ pisze:

> Przyklad - sama znalazlam/odkrylam chorobe mojego dziecka. Zespol
> Sandifera. Potwierdzily to badania w szpitalu, m in. ph-metria. Moj
> syn mial "niekontrolowane" odruchy (przyginanie raczki do ramienia) -
> trafiliismy do szpitala z diagnoza "padaczka". Gdybym nie szperala w
> necie moje dziecko w wieku 8 m-cy byloby trute tegretolem,
> psychotropem, ktory uniemozliwialby mu rozwoj.

Pamiętam, pisałaś już o tym. No niestety tak jesteśmy skonstruowani, że
bardziej i na dłużej zapamiętujemy te przykre doświadczenia, zwłaszcza
jeśli chodziło o nasze dziecko, doskonale to rozumiem.
Jednak szerzenie takich negatywnych generalizacji dotyczących lekarzy
może się też źle odbić na ludziach. Pod wpływem tego typu opowieści - że
lekarze są niedokształceni, konowały itd. - mój ojciec zwiał
kardiochirurgowi z fotela i nie chciał dać sobie założyć stentów, bo co
mu będzie jakiś młodziak w sercu grzebał. Na szczęście poszedł później
po rozum do głowy, dał się przekonać i na ten fotel po miesiącu wrócił,
dzięki czemu żyje. Dodam jeszcze, że on też z tych, co to mu cholesterol
nie szkodzi, nie będzie jakichś bujd słuchał i może jeść wszystko bez
ograniczeń.

Ewa