Odp: Wybory

From: "Maciek" <m...@e...com.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Odp: Wybory
Date: Tue, 3 Oct 2000 13:52:54 +0200

Andrzej Abraszewski ...
> Maciek :

> Dobrze Ci sie zdaje. Choc nie wszyscy :) . Gdy usunieto z ich
> drogi klody, gdy nie ma niemocy to sa to normalni ludzie, sa
> niezaleznymi ludzmi i nie ma potrzeby sie o nich martwic .

Noo, to oczywiste. Z jednym wyjatkiem: nie kazda klode mozna usunac.
Jesli nie mozesz pojsc to ktos moze Cie zawiezc, albo komisja
przyjdzie do Ciebie. Wystarczy troche zrozumienia i zyczliwosci
ze strony innych (w tym przypadku - gwarantowanej przez prawo).
Jesli jednak nie wladasz dlugopisem, lub nie widzisz kartki,
to samo usuwanie klod nie wystarczy, prawda? Pomoc cudzej dloni
i oczu nie jest wtedy tylko "wystarczajaca"; staje sie _konieczna_.

> (...) dlatego tez Neon (...) tyle serca wklada w zaakcentowanie
> tej sytuacji, napewno nie po to by pokazac ze tylko nieruchawce
> wymagaja pomocy.

Alez ja nic takiego nie napisalem! :-)
...w kazdym razie nie chcialem, zeby cos takiego wyszlo.
Rozwijanie tematow pobocznych nie oznacza (chyba?), ze neguje watek
glowny ("czy i jak mozna korzystac z pomocy przy wyborach").
A na pewno nie przyszedlem po to, zeby podwazac czyjakolwiek tutaj
dzialalnosc, lub pomniejszac wage cudzych problemow.

Maciek

03.10 NeoN
03.10 Andrzej Abraszewski
04.10 Maciek
06.10 algraf
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla