Wycięcie znamienia

11. Data: 2000-01-11 00:07:53

Temat: Odp: Wycięcie znamienia
Od: "PhoeniX" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proponuję w takim razie za często nie draznić tego znamienia - żeby jak
> najrzadziej bolało i krwawiło. Zbyt częste traktowanie go nieprzyjaźnie
może
> spowodować nieprzyjemne rzeczy.....

Tak wiem ale dzięki za rade.
Co do tego pobolewania to czy jest rzeczą normalną, że czasami (bardzo
rzadko)
jak np. chodze w za mocno naciągniętej na głowe czapce i troche mi się o te
znamie ociera to zaczynam odczówać bardzo delikatne pobolewanie tego miejsca
?
Normalnie podczas dotykania nic nie boli ale czasami coś tak bardzo słabo
zakłuje
a że jestem nerwowy (mam nerwice) to od razu zaczynam się denerwować i
rozmyślać
czy coś jest nie tak.
Jeślo chodzo o krwawienie to na szczęscie zdarzyło mi sie tylko raz i było
to dawno
temu jak sobie to zadrapałem.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\

12. Data: 2000-01-13 16:29:03

Od: "Arek K." <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po podrażnieniu ma prawo troszkę poboleć (krótko), lub poswędzieć. Sęk w
tym, aby unikać sytuacji, które drażnią! Ich konsekwencje w dużej mierze
zależą od rodzaju znamienia. Dlatego, jeżeli przeszkadza, mimo wszystko-
radzę usunąć!!! Pozdrawiam.

13. Data: 2000-01-20 13:13:00

Od: "PhoeniX" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po podrażnieniu ma prawo troszkę poboleć (krótko), lub poswędzieć.

Czasami tak mam ale naprawde rzadko.
Może raz na pare dni albo tydzień.

> Sęk w
> tym, aby unikać sytuacji, które drażnią! Ich konsekwencje w dużej mierze
> zależą od rodzaju znamienia. Dlatego, jeżeli przeszkadza, mimo wszystko-
> radzę usunąć!!!

Nie przeszkadza. No może troche przeszkadza bo wiadomo, że lepiej jak by
tego
nie było jednak po spaniu czy przy noszeniu czapki nie występuje ani
pobolewanie
ani swędzenie.
Tak więc nadal utrzymuje zdanie, że nie warto tego usówać bo może być więcej
problemu niż pożytku jednak mimo to do dermatologa na pewno będe musiał
się wybrać tak aby to fachowym okiem to oglądnoł.
W każdym razie dzięki za zainteresowanie.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\

Wazopresyna !!!