Odp: Zaawansowanie (Re: juz nie o nawozach)

Data: 2000-03-20 06:21:07
Temat: Odp: Zaawansowanie (Re: juz nie o nawozach)
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to>

Użytkownik "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
news:8b3s2a$dvi$2@aquarius.webcorp.com.pl...

> Tu chyba masz Krzyśku na uwadze tzw. demokrację, kiedy głupsza większość
> rządzi mądrzejszą mniejszością.

Mam na uwadze to aby większość nie narzucała sposobu myślenia, tylko
dlatego, że jest w większości.
Chińskie przysłowie mówi: nie w większości, siła, lecz w prawdzie.

> kilka osób mówi, że białe jest białe - a Ty twierdzisz że czarne.

Powyższy tekst pozwala sądzić, że chyba jesteś stronniczy w tej sprawie.
Zgadnę. Jesteś po stronie tych którzy na białe mówią białe ?

> Dobrze będzie zrobić ankietę grupową, czy jeszcze ktoś prócz Ciebie mniej
> zwraca uwagę na efekty, a bardziej na drogę do ich osiągnięcia (w skrócie
> rzecz przedstawiając).

Jesteś już drugą osobą, która lepiej wie co ja chciałem powiedzieć, niż ja
sam :-).
Często, skraca się, aby nie ukazać całej prawdy.

Mój przykład o wędkarzach wyraźnie określał, że narzędzia nie muszą mieć
wpływu na wyniki ale mogą określać stopień zaawansowania w pasji
wędkarskiej.

> Postaram się coś zrobić w tym kierunku.
Desperacja?
--