befsztyk

1. Data: 2000-09-04 21:27:32

Temat: befsztyk
Od: "andrzej" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

trochę stare, ale dla mnie wciąż nowe.
jak zrobić dobry befsztyk, by nie był gumowaty.
ostatnio wyszło mi gorzej niż kiedykolwiek chociaż postępowałem zgodnie z
teorią
pozdrowienia dla łasuchów - Andrzej

1. Data: 2000-09-05 08:29:08

Temat: Re: befsztyk
Od: "Agnieszka" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik andrzej <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8p143d$l2$...@s...icm.edu.pl...
> [...]
> jak zrobić dobry befsztyk, by nie był gumowaty.
> ostatnio wyszło mi gorzej niż kiedykolwiek chociaż postępowałem zgodnie z

To juz bylo kilka razy, ale przypomne, ze na tej grupie scieraja sie dwie
teorie solenia befsztykow. Ja twierdze, ze aby nie byl gumowaty nalezy go
posolic po osmazeniu.
Pozdrawiam - Agnieszka.

1. Data: 2000-09-05 11:18:54

Temat: Odp: befsztyk
Od: "Marek" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawa jest oczywista - wszystko zalezy od charakteru zwierza,
z ktorego robimy befsztyk
Jesli za zycia bylo to zwierze zlosliwe - to i nie dziwota, ze befsztyk
kiepski...
Marek

1. Data: 2000-09-05 12:49:30

Od: "Joanna" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja befsztyki sole w trakcie smazenie, nigdy przed.

Joanna

1. Data: 2000-09-05 13:31:49

Od: "BB" <b...@a...warszawa.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna napisał(a) w wiadomości: <3...@s...net.pl>...
>Ja befsztyki sole w trakcie smazenie, nigdy przed.
a ja wogole i chcociaz wiele osob moze stwierdzic ze to herezja ale tak jest
u mnie w domu mam problemy z przekonaniem rodziny ze wode na makaron powinno
sie troche posolic ;) a jak ktos stwierdza (zazwyczja z gosci) z enp.
kartofle sa nie slone to dostaje do reki solniczke :)
BB

1. Data: 2000-09-05 15:54:31

Od: "Anna" <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pysk <y...@y...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:rl8t5.576$2...@n...randori.com...
> popieram BB :)))))))

> jest
> powinno

Ja absolutnie tez. Moge sie obejsc bez soli w ogole, niestety, nie gotuje
tylko dla siebie :((

--
Anna

1. Data: 2000-09-05 18:27:34

Od: "Pysk" <y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

popieram BB :)))))))

1. Data: 2000-09-05 18:44:41

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

BB <b...@a...warszawa.mtl.pl> wrote:

> [...]
> sie troche posolic ;) a jak ktos stwierdza (zazwyczja z gosci) z enp.
> kartofle sa nie slone to dostaje do reki solniczke :)

Posypanie sola ugotowanego jedzenia daje zupelnie
inny efekt niz posolenie w czasie gotowania.

Wladyslaw

--

Wladyslaw Los
mailto:w...@t...com.pl

1. Data: 2000-09-06 08:11:40

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:1egi5er.1xtdufl16ubtqiN%w...@t...com.pl...
> Posypanie sola ugotowanego jedzenia daje zupelnie
> inny efekt niz posolenie w czasie gotowania.
>
> Wladyslaw

Popieram. To jak gra wstepna po seksie - niby to samo, a efekt...

Jader

1. Data: 2000-09-06 08:15:41

Od: "BB" <b...@a...warszawa.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader napisał(a) w wiadomości: <8p4u7u$kso$1@flis.man.torun.pl>...

>Popieram. To jak gra wstepna po seksie - niby to samo, a efekt...
W momencie kiedy ktos nie uzywa soli wogole to dla niego nie widac roznicy
A co do gry wstepnej po seksie to jest wstepem do drugiego aktu ;>>>>>
BB

Re: ziolka - kiedy i jak zbierac
kalorie
schab