Odp: c.o. gazowe - jaki piec dla 65mkw??

From: "Agness" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Odp: c.o. gazowe - jaki piec dla 65mkw??
Date: Thu, 9 Dec 2004 09:17:37 +0100

Użytkownik Julian <j...@b...poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:6...@4...com..
.

> Witam,
>
> Ja w swoim mieszkaniu 75 m2 mam od sierpnia br. zainstalowany piec
> atmosferyczny Vaillant o mocy 23 kW. Przy obecnych temperaturach na
> zewnatrz od 3 do 6 stopni i zalozonej temperaturze wewnatrz 21 stopni
> spalam na dobe po 4 m3 gazu, co nalezy pomnozyc przez koszt 1,20 zł za
> m3 (w tym miesci sie cena 1 m3 gazu oraz dodatkowe oplaty stale).
> Pewnie gdybym mial szczelniejsze drzwi na korytarz i okna zuzycie
> byloby nieco mniejsze, ale, uwazam, ze jest niezle. Teraz najbardziej
> ciekaw jestem niezawodnosci pracy kotla. Do instalacji mam
> [...]

Dziekuje. Az Ci zadzdroszcze ;-) tego ciepla. U mnie nieszczelne sa tylko
drzwi na klatke, musze pomyslec o ich wymianie ;-(. Cena za dzien grzania
obecnie za prad dziennie - ok. 5,50 jak sobie policzylam (ale tylko za
pokój i lazienke) - a przy starych oknach to bylo ok 8zl wiec szczelnosc ma
duze znaczenie ;-)
Nie moge sie juz doczekac zalatwienia tych wszystkich formalnosci.
Powiedz mi jescze gdzie macie zainstalowanego vaillanta??? No i jaki byl
koszt zalozenia instalacji c.o.???
Pozdrawiam
Agnieszka