Odp: cedr

Data: 2001-03-27 13:19:58
Temat: Odp: cedr
Od: "Tadeusz" <t...@p...onet.pl>

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:99ni4q$fo8$...@z...polsl.gliwice.pl...
> Poczekaj jeszcze parę lat na nowy gatunek cedru, odporniejszy na mrozy.
> Ponoć jeszcze do Poslki nie dotarł.
>
> Pozdrawiam, Basia.

W ostatnim numerze "Ogrody" jest informacja na temat Cedrus deodara odmiany
Karl Fuchs ponoć bardzo odporny na mróz od -30. Piszą że nie do kupienia w
Polsce. Przy okazji tej informacji mam jedną wątpliwość i jedno pytanie. Jako
argument na mrozoodporność podają że rosną "...nawet w krajach
skandynawskich..." W Norwegii widziałem przepiękne okazy araukarii, i nijak
to się ma do tego twierdzenia. Pytanie mam natury technicznej. Czy ktoś
bezpośrednio np z Holandii sprowadzał sadzonki a płacił bezpośrednio z
Polski?

Uszanowanie Tadeusz
t...@w...pl
\ / Podstawowym warunkiem poznania znajomego,
(';') jest zawarcie znajomości z osobnikiem nieznanym.