co w lodowce?

1. Data: 2000-09-10 04:00:37

Temat: co w lodowce?
Od: "SevenOfNine" <S...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

No dobra, nie jestem dobrym kucharzem ........
Na dodatek nienawidze robic zakupow.

I tu dochodze do istoty problemu. Jakie produkty trzeba zawsze miec w domu
(nie tylko w lodowce, ale w ogole), zebym jak najrzadziej byla zmuszona
odwiedzac sklep, a jednoczesnie mogla w kazdej chwili ugotowac jakas
nieskomplikowana potrawe lub byla zawsze przygotowana np. na
niespodziewanych gosci?

7/9

1. Data: 2000-09-11 08:02:08

Temat: Odp: co w lodowce?
Od: "Joanna" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odwiedzac sklep, a jednoczesnie mogla w kazdej chwili ugotowac jakas
> nieskomplikowana potrawe lub byla zawsze przygotowana np. na

Ja zawsze mam w lodowce/zamrazalniku: filet z kurczaka, cebule, sos
pomidorowy (taki w kartoniku), ew. przeciery pom., sos Uncle Beans,
oczywiscie ryz (to juz nie w lodowce), mieso mielone, plante
W kazdym razie to mam zawsze i z powyzszych produktow mozesz zrobic,
kurczaka w curry z ryzem, sos pomidodowy do spagetti lub ryzu jak wolisz,
sos Uncle Beans z kurczakiem lub miesem mielonym i ryzem, mozesz zrobic
mielone i usmazyc na plancie itp.

Jak chcesz szczegole przepisy na dania ktore podalam to pisz:
j...@p...fm

pozdrawiam
Joanna

jak zrobic falafel?