czy latwo zyc z osoba o wysokim IQ?

81. Data: 2003-10-21 12:47:18

Temat: Re: czy latwo zyc z osoba o wysokim IQ?
Od: tweety <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Ressel napisał:

> Ile znasz osób, które mają badane IQ? Ale nie testami z TVN-u, ale takimi
> rzetelnymi, pod kontrolą psychologa?

ja!! chciałam sie zgłosic :-) mam takie badania i potwierdziły one sie w
teście w TVN czyli IQ 122 :-) chyba sie nie rozwijam przez tyle lat,
ciekawe...

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.master.pl/~mwota/
Moje aukcje:
5411&showing_type=text&nolimit=1&order=t

82. Data: 2003-10-21 12:48:41

Temat: Re: Odp: czy latwo zyc z osoba o wysokim IQ?
Od: tweety <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dunia napisał:

> Da sie zauwazyc, ale przewaznie wtedy, kiedy osoba majaca IQ 130 jest tego
> swiadoma ;)

mój ojciec ma IQ 143 a wierzcie mi, że niczym nie rózni się od mojej
mamy, która ma podobno niższy (tak wyszło z TVN :-) ) ani niczym nie
rózni sie od swoich kolegów, tych których ja znam a którzy oscylują w
okolicach 100 :-)

83. Data: 2003-10-21 12:51:17

Od: tweety <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dunia napisał:

> A po co ? Takie masz hobby ?

ja nie mam takiego hobby ale mnie w szkole nauczono wszystkich
kwadratów liczb do 100 :-)

84. Data: 2003-10-21 12:58:22

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 Oct 2003 13:26:07 +0200, Loonie <l...@t...pl> wrote:
: W pewien jesienno-wietrzny dzionek nieśmiały kotek Katarzyna Kulpa
: zaplumkał w <s...@o...slodki.domek> tak oto:
:
: >: Nieprawda. Dobre testy do badania IQ nie maja nic wspolnego z
: >: matematyka, jezykiem itp. Czlowiek nie umiejacy czytac, pisac i liczyc
: >: moze rozwiazywac takie zadania (Te dobre).
:
: > czy mozesz podac choc jeden przyklad zadania, ktore nie wymaga czytania,
: > pisania ani liczenia? ciekawam :)
:
: "Po stawie pływa kaczka się nazywa. A cio to?" (czytane, nie napisane).

nie slyszalam o testach IQ "na gebe" :) no, ale moze gdzies takie robia.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

85. Data: 2003-10-21 12:59:04

Temat: Odp: czy latwo zyc z osoba o wysokim IQ?
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cari <c...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bn38ti$gu7$...@n...news.tpi.pl...

> Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> Moga, jesli go maja:) I co nie ma kolejnej randki, bo nie ma papierka,
albo
> to co na nim jest napisane nie sprosta Twoim wymogom?

Znasz znaczenie emotikonów ??

> Mnie zastanawia skad to wiesz? Czy kazdy, z kim rozmawiasz odaje Ci IQ?

No i na tym chyba polega cały problem - ja uważam, że poziom inteligencji,
powiązany z IQ, daje się poznać w kontaktach, a Wy mnie pytacie o wyniki
testów i certyfikaty.

> Nie wiem, jakie IQ mieli moi byli chlopacy, nie wiem nawet, jakie ma moj
> maz, ale wiem, ze jest bardzo inteligentny i ma dobre serce:) Ja swoje
> sprawdzilam dopiero w zabawie TVN.

To jakim cudem, skoro wynik wyszedł Ci całkiem niezły ;), pytasz mnie czy
umawiam się z każdym brzydkim i otyłym, skoro napisałam, że dla mnie facet
przede wszystkim musi być inteligentny, a cechy zewnętrzne nie są ważne?? A
przecież brzydota czy otyłośc nie determinuje inteligencji.

pozdrawiam

Monika

86. Data: 2003-10-21 13:00:32

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Pozostalym osobam daje szanse(ze tak to nie za ladnie nazwe)bo moze ktos
> nie
> ma wysokiego IQ ale ma za to np.zlote serce....."

No tak,wole milego,opiekunczego,odpowiedzialnego faceta ,niz super
inteligentnego,zarozumialego gbura.

Magda

87. Data: 2003-10-21 13:01:28

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Ressel <r...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bn2n69$ck7$...@n...news.tpi.pl...

> Ile znasz osób, które mają badane IQ? Ale nie testami z TVN-u, ale takimi
> rzetelnymi, pod kontrolą psychologa?

A, nie wiem, bo nigdy o to nie pytam :)))

Czy IQ to jest coś kompletnie oderwanego od inteligencji ??

> A jeśli poznasz kogoś, kto wyda Ci się fascynujący, a potem okaże się, że
po
> prostu nie jest odpowiednio sprawny w rozwiązywaniu testów na inteligencję
> (bo np. niedowidzi), to z nim zrywasz?

Ale dlaczego wszyscy się uparli na testy ? Ja od początku twierdzę, że IQ
można "odczuć".
I że facet ma być dla mnie inteligentny (a nie mieć papierek) - czy
niedowidzący nie może być inteligentny ??!!

pozdrawiam

Monika

88. Data: 2003-10-21 13:02:01

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

cari wrote:

>Moga, jesli go maja:) I co nie ma kolejnej randki, bo nie ma papierka, albo
>to co na nim jest napisane nie sprosta Twoim wymogom?

Jakbym JUZ miala wolac o papierki, to raczej bym prosila o okazanie testu na
choroby przenoszone droga plciowa ;)

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

89. Data: 2003-10-21 13:03:24

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mrowka <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bn37mp$17fo$...@n...atman.pl...

> A Ty swoj wyliczylas wg ktorego testu?

Wg żadnego. Nie potrzebuję udowadniania swojej inteligencji :) Wystacza mi
świadomość, że jest ponadprzeciętna ;)

pozdrawiam

Monika

90. Data: 2003-10-21 13:08:41

Od: "cari" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
> bo ten test to nie tylko matematyka to logiczne myslenie a
> wszyscy to mamy tylko zalezy kto w jakim stopniu :-)
Na to czekalam:) Wiedzialam, ze moge na Ciebie liczyc:)
Otoz to, logiczne myslenie, choc przyznasz, ze logika ma duzo wspolnego z
matematyka:)

> Pozdrawiam
> Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
pozdr
cari

"Nie" dla marnotrawstwa publicznych pieniędzy!
aukcja na rzecz Marcinka Bajera- ponowienie
(SPAM) info
dlaczego dzieci niekochane, z rodzin o problemach
Re: kursy przedmałżeńskie-b.szy bkie ukończenie bez chodzenia 3 m-ce