dieta

1. Data: 2004-01-10 20:52:03

Temat: dieta
Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Kiedys slyszalam cos na temat diety dostosowanej do grupy krwi.
Czy ktos ma moze namiary na jakas strone na ten temat?
Dziekuje.
Basiek.

2. Data: 2004-01-10 23:57:41

Temat: Re: dieta
Od: "Marta" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> napisał w
wiadomości news:btpoks$3fd$1@topaz.icpnet.pl...
> Witam,
> Kiedys slyszalam cos na temat diety dostosowanej do grupy krwi.
> Czy ktos ma moze namiary na jakas strone na ten temat?
> Dziekuje.

nie wiem na jakiej stronie mozna znależć informacje na ten temat ale sama
ostatnio sie tym interesowalam i mam ksiazki na ten temat moge podac autora,
tytuly
sluze rownież porada
moge rowniez przesłac wykaz produktow dla danej grupy krwi
pozdraiwam

Marta

3. Data: 2004-01-11 06:11:18

Temat: Odp: dieta
Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tytuly
> sluze rownież porada
> moge rowniez przesłac wykaz produktow dla danej grupy krwi

Super.
Ja potrzebuje dla ARh+ i ARh-.
Nie wiem, czy czynnik Rh ma tu jakies znaczenie, ale na wszelki wypadek Ci
podaje.
Bede czekac z niecierpliwoscia.
Dziekuje.
Basiek.

4. Data: 2004-01-11 07:39:44

Od: "Talar" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tytuly
> sluze rownież porada
> moge rowniez przesłac wykaz produktow dla danej grupy krwi

To ja tez poprosze jesli jest taka mozliwosc do 0Rh+

ralar

P.S. z adresu usun NOSPAM :)

5. Data: 2004-01-11 09:24:18

Od: "Marta" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> napisał w
wiadomości news:btqpdd$52s$1@topaz.icpnet.pl...
> [...]
> Ja potrzebuje dla ARh+ i ARh-.
> Nie wiem, czy czynnik Rh ma tu jakies znaczenie, ale na wszelki wypadek Ci

Jeszcze tylko dodam ze dobrzy autorzy książek to przede wszystkim Peter J.
D'Adamo napisal dosc duzo ksiązek na ten temat. Duze drogie ale sa tez
wersje kieszonkowe za ok 14 zl osobno na kazda grupe krwi. Jest to naprawde
podreczny skrót w sam raz gdy chcesz dopiero sprawdzić skuteczność tej
diety.
Antonina Malinkiewicz tez napisala taka ksiazke ale jakos mnie nie
przekonuje by ja zakupić (mozna zamówić na www.księgarnia.wysylkowa.pl)

Dobra podam Ci teraz te produkty (ale nie bedzie ich dużo bo to jest taka
zbiorowa ksiązeczka, wiecej znajdziesz w odpowiedniej dla grupy A)

Pokarmy sprzyjajace utracie wagi:
oleje roslinne
produkty sojowe
warzywa
ananas
toru

Pokarmy sprzyjajace nabieraniu wagi:
mięso
nabiał
fasola kidney
nadmier pszenicy

Pokarmy wskazane dla gr A:
indyk
kurczak
niektóre ryby
mleko sojowe
ser sojowy
soja i przetwory
jogurt
kefir
mleko i ser kozi
se feta i mozarella
oliwa z oliwek
olej lniany
orzechy ziemne, włoskie, pestki dyni, sezam, migdały
fasola(wiekszosc)
amarant, gryka proso
pieczywo ryżowe, z maki sojowej, żytnie, wasa
warzywa i owoce
czosnek, imbir,sos sojowy, tamari, zioła i przyprawy (wiekszosc)
kawa
herbata zielona
czerwone wino

Nalezy unikać = produkty jak trucizna dla gr A:
mięso
wedzony łosoś, halibut, kawior,morszczuk, śledz, wegorz
nabiał i mleko z wyj podanych wyzej
olej kukurydziany
fasola kidney
pszenica i jej przetwory
pumpernikiel
bakłażn
kapusta
oliwki
papryka
pieczarki
pomidory i ziemniaki!!!
banany
mango
mandarynki
pomarancze
kokos
ocet
pieprz
zelatyna majonez
piwo

Ważne dodatki:
wit B, C, E wapń żelazo, małe dawki cynku, selenu, chromu, Głóg, ostropest,
bromelaina

Jest to przepisane z ksiażki lek med G. Bogusz "odzywianie zgodne z grupa
krwi"
jak mowilam wiecej znajdziesz w ksiazkach obszerniejszych lub poswieconych
osobno kazdej grupie krwi

Pozdrawiam Marta

6. Data: 2004-01-11 09:35:02

Od: "Marta" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Talar" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marta" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> autora,
> >

> To ja tez poprosze jesli jest taka mozliwosc do 0Rh+
>
> ralar

Czesc!!
Twoja grupa krwi to "mięsozerny mysliwy"
Pokarmy sprzyjajace utracie wagi:
ryby i owoce morza
watroba
szpinak
brokule
czerwone chude mieso

Pokarmy sprzyjajace nabraniu wagi:
gluten pszenicy
kukurydza
fasola kidney
soczewica
kapusta
brukselka
kalafior
gorczyca

Pokarmy wskazane grO:
chude mieso (cielecina, baranina, wolowina, indyk, kurczaki)
wiekszosc gat ryb
oliwa z oliwek
olej lniany
orzechy
pestki dyni
niektore rodz fasoli i grochu
przetwory zborzowe: amarant gryka orkisz jeczmien proso
pieczywo: zytnie, wasa, z maki sojowej
wiekszosc warzyw i owocow a zwlaszcza: brokuly, cebula, czosnek, dynia,
kalarepa, pasternak, pietruszka, rzepa, szpinak, figi, sliwki
przyprawy: curry, kurkuma, pieprz cayenne, imbir

Unikac = pokarmy jak trucizna
tłustych mies i wedlin (bekon, wieprzowina, szynka, ges)
śledz marynowany
wedzony losos
mleko i nabiał ( z wyjatkiem mleka i serow sojowych, serow kozich, fety i
mozarelli)
olej kukurydziany
maka i przetwory kukurydziane, z pszenicy i owsa
awokado
biala kapusta
brukselka
kalafior
kukurydza
oliwki
mandarynki
truskawki
pamarancz
cynamon
ocet
pieprz
katchup
kawa

Wazne dodatki
lukrecja (np.herbata)
morszczyn
wit B k
wapn
jod

przepisane z ksiazki lek med G. Bogusza "odzywianie zgodne z gr krwi"
jak chcesz przeczytaj co dopisalam do "Basiak'a" na temat takiej diety i
ksiazek

pozdrawiam Marta

7. Data: 2004-01-11 10:02:59

Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

btpoks$3fd$...@t...icpnet.pl,
Basiek <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl>:

> Kiedys slyszalam cos na temat diety dostosowanej do grupy krwi.
> Czy ktos ma moze namiary na jakas strone na ten temat?

Np. tutaj jest dosc konkretny artykul:
http://www.earthsave.org/news/bloodtyp.htm

--
Robert

8. Data: 2004-01-11 11:31:19

Od: "Talar" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

Dziekuje slicznie za wyczerpujace temat informacje :)
Ale..raczej nie bede sie stosowal
Chyba jestem hedonista....uwielbiam dobrze zjesc i wypic :)
Lubie tez bardzo mleko, a tutaj mi je odradzaja...
Poza tym od 3 lat mam 86kg i za diabla przytyc nie moge chocbym chcial nawet
:)
pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziekuje za fatyge :)

talar

9. Data: 2004-01-11 11:56:11

Od: "m@rkop" <m...@p...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11-1-2004 o 00:57:41, *Marta* napisal(a):

> sluze rownież porada
> moge rowniez przesłac wykaz produktow dla danej grupy krwi

Czy mozesz cos napisac odnosnie B Rh-?
Z gory dzieki :)

--
Pozdrawiam :)
m@rkop

10. Data: 2004-01-11 11:57:24

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Talar" <t...@w...pl>

> Poza tym od 3 lat mam 86kg i za diabla przytyc nie moge chocbym chcial
nawet

eee... kazdy przytyje. wystarczy wiecej czasu spedzac przy komputerze
;-)

--
Psychik
howuser&userid=360448