Odp: ginekolog i blona dziewicza.

Data: 2002-11-30 15:52:20
Temat: Odp: ginekolog i blona dziewicza.
Od: "mysza" <m...@w...pl>

> ma nic wspolnego z praktyka... wszystko co wiesz jest teoria typu
kolezanka
> mojego szwagra siostry brata miala taki zabieg i ja nie bolalo...

Bzdura.Pierwszy raz napisalam o kimś z rodziny. Nie wiem jakie masz stosunki
z rodzeństwem (jeśli masz), ale moja siostra nie kłamie.

> tylko, ze Ty pod pojeciem znieczulenia ogolnego rozumiesz zaraz
zwiotczenie,
> intubacje, gazy anestetyczne i caly ten piekny widok znany z filmow... a
tak

Widzę, że wiesz więcej o ludziach z grupy, niż oni sami o sobie :/

pod
> watpliwosc slowa ludzi ktorzy zostali w danych rzeczach wyszkoleni i robia
> je codziennie...

To, że robisz coś codzienie wcale nie znaczy, że robisz to dobrze :/
Nie mogę już sluchać tych Twoich bredni. Właśnie Cię zablokowałam i nie będę
już czytać Twoich złośliwych wypowiedzi. Posłucham rady Maji... i nie tylko
jej.
Żegnam na zawsze :/