ginekolog i blona dziewicza.

1. Data: 2002-11-29 20:10:13

Temat: ginekolog i blona dziewicza.
Od: "jagusia" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

a konkretnie pani ginekolog.
po badaniu stwierdzila, ze blona dziewicza jest ok i nalezy spokojnie
probowac tracic dziewictwo.
po kilku bolesnych probach dziewica udala sie ponownie do pani g., ktora tym
razem stwierdzila, ze blona jest zarosnieta i napisala skierowanie na
operacje (sic!). taka normalna legalna operacje. z narkoza i innymi ble,
ble, ble.
czy znacie przypadek, zeby naciecie blony trzeba bylo wykonywac operacyjnie?
ja slyszalam, ze jest to zwyczajny zabieg i to nie zawsze wykonywany w
znieczuleniu miejscowym.

pozdrawiam

jaga

2. Data: 2002-11-30 09:15:05

Temat: Odp: ginekolog i blona dziewicza.
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy znacie przypadek, zeby naciecie blony trzeba bylo wykonywac
operacyjnie?

Jaga ;-)
Zmień jak najszybciej lekarza. Nacięcie błony dzewiczej to zwykły zabieg w
znieczuleniu miejscowym.

Powodzenia, Kasia

3. Data: 2002-11-30 10:36:44

Temat: Re: ginekolog i blona dziewicza.
Od: j...@g...pl (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

mysza naskrobał:

>operacyjnie?
>
>Jaga ;-)
>Zmień jak najszybciej lekarza. Nacięcie błony dzewiczej to zwykły
>zabieg w znieczuleniu miejscowym.

A o tej lekarce to może należało by powiadomić izbę lekarska. W
końcu nie każdy musi być lekarzem, choćby miał papiery na to.

Jacek

4. Data: 2002-11-30 12:13:07

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mysza" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Jaga ;-)
> Zmień jak najszybciej lekarza. Nacięcie błony dzewiczej to zwykły zabieg w

szkoda ze juz nie masz blony dziewiczej bo bym Ci zaproponowal jej
przeciecie w znieczuleniu miejscowym... juz od samego znieczulania
frunelabys pod sufit... chyba, ze masz zupelnie znieczulona "tamta
okolice"...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

5. Data: 2002-11-30 12:14:59

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> mysza naskrobał:

> A o tej lekarce to może należało by powiadomić izbę lekarska. W
> końcu nie każdy musi być lekarzem, choćby miał papiery na to.

Ty oczywiscie wiesz wszystko lepiej, pacjentke widziales, badales i wywiad
zebrales...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

6. Data: 2002-11-30 13:14:33

Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> szkoda ze juz nie masz blony dziewiczej

A skąd wiesz, że nie mam błony dziewiczej :/

bo bym Ci zaproponowal jej
> przeciecie w znieczuleniu miejscowym... juz od samego znieczulania
> frunelabys pod sufit...

Tak się sklada, że moja siostra miała taki zabieg i nie czuła żadnego bólu.
Nie wiem, może Ty tak to robisz, że pacjentki "fruwają pod sufitem" :/
Czy Twoja wiedza kończy się tylko na pigułkach??
Po co znieczulać ogólnie, jak można miejscowo? Nie wiesz jakim zagrożeniem
może być takie znieczulenie i jakim jest obciążeniem dla organizmu??

chyba, ze masz zupelnie znieczulona "tamta
> okolice"...

Jesteś żałosny :/// Pewnie by się znieczuliła po wizycie u Ciebie.

Widzę, że masz zamiar krytykować każdą moją wypowiedz, bez względu na to, że
piszę prwawdę. W ten sposób możesz tylko szukającego pomocy wprowadzić w
błąd. Lepiej się zastanów nad tym co piszesz. :///

Kasia

7. Data: 2002-11-30 13:27:02

Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mysza" <m...@w...pl> napisał

> Widzę, że masz zamiar krytykować każdą moją wypowiedz

olej to, ten typ tak ma

Pozdr
Majka

8. Data: 2002-11-30 13:29:21

Od: "jagusia" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Po co znieczulać ogólnie, jak można miejscowo? Nie wiesz jakim zagrożeniem
> może być takie znieczulenie i jakim jest obciążeniem dla organizmu??

i wlasnie to zdziwilo mnie u pani ginekolog najbardziej.
nie wiem czy zalezalo jej na tym zeby dziewczyna przestraszona narkoza
odpuscila sobie zabieg i dalej probowala normalnej drogi rozdziewiczania?
czy takie baby zdaja sobie sprawe, ze jesli dziewczyne to boli, to bol ten i
wzbranianie przed nim moze miec wplyw na pozniejszy seks?

jaga

9. Data: 2002-11-30 14:58:42

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mysza" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> A skąd wiesz, że nie mam błony dziewiczej :/

wypowiadasz sie tak autorytatywnie na temat jej usuwania, conajmniej jak bys
sama kilka razy przezyla ten zabieg

> Tak się sklada, że moja siostra miała taki zabieg i nie czuła żadnego
bólu.
> Nie wiem, może Ty tak to robisz, że pacjentki "fruwają pod sufitem" :/

nie fruwaja, bo wlasnie sa znieczulane w sposob wlasciwy...

> Czy Twoja wiedza kończy się tylko na pigułkach??

a co maja pigulki do znieczulenia?
Twoja wiedza jak widac jest bardzo szeroka... ale czysto teoretyczna... nie
ma nic wspolnego z praktyka... wszystko co wiesz jest teoria typu kolezanka
mojego szwagra siostry brata miala taki zabieg i ja nie bolalo... co wcale
nie znaczy ze kazda kobieta moze miec taki zabieg w znieczuleniu
miejscowym... ale Ty oczywiscie wiesz lepiej, bo badalas pacjentke i wiesz
jaka blone dziewicza ma i jaki zabieg jest potrzebny...

> Po co znieczulać ogólnie, jak można miejscowo? Nie wiesz jakim zagrożeniem
> może być takie znieczulenie i jakim jest obciążeniem dla organizmu??

wyobraz sobie, ze wiem jakim "strasznym" znieczuleniem jest znieczulenie
ogolne... codziennie wykonuje po kilka zabiegow w takm znieczuleniu... tak
samo operacji...
tylko, ze Ty pod pojeciem znieczulenia ogolnego rozumiesz zaraz zwiotczenie,
intubacje, gazy anestetyczne i caly ten piekny widok znany z filmow... a tak
naprawde jest to jeden lub kilka lekow podanych dozylnie "wylaczajacych"
pacjentke na kilka minut ze swiadomosci... a poniewaz nie dokonuje sie
takich zabiegow na staruszkach tylko na dziewczynach mlodych, wiec nie
niesie to za soba zadnych wielkich obciazen ani powiklan...

> Jesteś żałosny :/// Pewnie by się znieczuliła po wizycie u Ciebie.

najlepiej gdybys wcale nie przychodzila...

> [...]
> piszę prwawdę. W ten sposób możesz tylko szukającego pomocy wprowadzić w
> błąd. Lepiej się zastanów nad tym co piszesz. :///

Nie mam zamiaru krytykowac kazdej Twojej wypowiedzi, ale tylko te ktore sie
do tego nadaja glownie z powodu blednego lub jednostronnego przedstawienia
sprawy... wypowiadasz sie autororytatywnie o rzeczach ktore znasz z plotek,
poglosek czy tez rodzinnych opowiastek... krytykujesz i poddajesz pod
watpliwosc slowa ludzi ktorzy zostali w danych rzeczach wyszkoleni i robia
je codziennie... wprowadzajac w blad potencjalnych pacjentow robisz im
krzywde poniewaz sugerujesz im bledny sposob postepowania, a to juz mozna
porownywac do znachorstwa...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

10. Data: 2002-11-30 15:31:17

Od: "jagusia" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
> nie znaczy ze kazda kobieta moze miec taki zabieg w znieczuleniu
> miejscowym... ale Ty oczywiscie wiesz lepiej, bo badalas pacjentke i wiesz
> jaka blone dziewicza ma i jaki zabieg jest potrzebny...

moment moment.
napisalam, ze po pierwszym badaniu pani g. stwierdzila, ze wszystko jest
okej.
przy kolejnej wizycie okazalo sie, ze jest konieczna operacja.
nie widzisz tu skrajnosci?
bo ja widze przez to ogromna niekompetencje pani lekarz.

jaga

Probelm z oczami
Apteki internetowe [?]
poszanowanie intymności