Re: ginekolog i blona dziewicza.

Data: 2002-11-30 16:45:43
Temat: Re: ginekolog i blona dziewicza.
Od: "WALDIM" <w...@a...pl>

> moment moment.
> napisalam, ze po pierwszym badaniu pani g. stwierdzila, ze wszystko jest
> okej.
> przy kolejnej wizycie okazalo sie, ze jest konieczna operacja.
> nie widzisz tu skrajnosci?
> bo ja widze przez to ogromna niekompetencje pani lekarz.
>
> jaga

tylko ludzie glupi trwaja przy swoim pierwotnym pomysle...
1. bylas zbadana i lekarz stwierdzil, ze powinnas sprobowac w sposob
naturalny...
2. nie udalo sie z roznych przyczyn, poszlas do lekarza jeszcze raz...
3. skoro sie nie udalo w sposob tradycyjny lekarz zalecil zabieg...
bardzo mozliwe ze sie myle... ale nie widze tu niekompetencji... uwazasz ze
to dobry lekarz, ktory zaleca zabieg zaraz przy pierwszej wizycie?

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl