golonka

1. Data: 2003-02-19 14:59:45

Temat: golonka
Od: "Jarx" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam kupione golonki poszę o rdę co można z nich zrobić
Megi

1. Data: 2003-02-19 15:05:17

Temat: Re: golonka
Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam kupione golonki poszę o rdę co można z nich zrobić
> Megi

Witaj :-)
Zapraszam na strone grupowa http://kuchenna.host.sk dzial "Przepisy
grupowe" - znajdziesz tam okolo 30 przepisow grupowych, a takze (a moze
przede wszystkim) polecam dzial "Za co linczujemy" i "Twoj pierwszy raz"
(choc to nie jest Twoj pierwszy raz ;-) ).

Bozenka z Wilna ;o)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200 http://bozena.host.sk
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2003-02-19 20:18:05

Od: "Kasia L." <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj :-)
> [...]
> przede wszystkim) polecam dzial "Za co linczujemy" i "Twoj pierwszy raz"
> (choc to nie jest Twoj pierwszy raz ;-) ).

Albo zajrzyj do archiwum i zwroc uwage na przepisy Bartka (peklowana
golonka, 29 pazdziernika 1999) i Wladka Losa (golonka, 29 grudnia 1999) oba
przepisy sprawdzilam i sa godne polecenia.

Kasia L.

1. Data: 2003-02-19 23:44:16

Od: s...@w...pl (szefciunio) szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Jestem tu zupełnie nowy,a le za to w kuchni jestem autentycznym mistrzem.
Jak golonka to tylko pieczona po bawarsku. Oto w skrócie przepisik :
Przedewszystkim golonko peklowane, marchew, pietruszka, seler , cebula,
kilka ziaren angielskiego ziela, ze dwa liście laurowe, czosnek ile kto lubi
sól do smaku . rozdrobnionymi warzywami z dodatkiem przypraw i odrobiną
oleju , obkładamy golonko na dwa dni przed pieczeniem i przechowujemy w
chłodnym miejscu. Jak już przyszedł czas na jedzonko to wkładamy golonko z
warzywami do gorącego piekarnika i pieczemy (początkowo pod przykryciem) po
jakiś 2-3 godzinach pieczenia (w zależności od wielkości golonka oczywiście)
podlewamy jasnym piwem (małe pifko wejdzie do brytwanki) byle nie jakimś tam
słodowym czy bezalkoholowym Karmi np. chyba że lubicie na słodko :-). I piec
dalej pod przykryciem. Jak mięso już staje się miękkie odkrywamy brytwankę
żeby odparował nadmiar piwa, a skórka miała szansę się przyrumienić. Tak
pieczone golonko wraz z warzywami , pieczywem i dużym piwkiem jest po prostu
poezją zmaku. Osoby poważnie zainteresowane przygotowaniem takiego golonka
proszę o kontakt , a może pwiem jakiej jeszcze dodaję przyprawy do
wzbogacenia smaku golonka pod każdą postacią :-)
Smaczności Krzysiek

1. Data: 2003-02-20 11:46:09

Temat: Odp: golonka
Od: "Megi" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję za wskazówki
Megi

Użytkownik szefciunio <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:003101c2d871$5f906d80$57f660d9@domowy...

1. Data: 2003-02-20 17:13:39

Od: "Funny" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj..golonka znakomcie smakuje upieczona w piwie.Jesli bedziesz chciała
znac dokładny przepis,to moge Ci go podać.
Użytkownik Jarx <j...@k...chip.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b3065d$ov0$...@n...news.tpi.pl...
> mam kupione golonki poszę o rdę co można z nich zrobić
> Megi

Soczyste steki - jak?
śmietana
Jak Uta muffiny piekla