jak schudnąć?

101. Data: 2004-12-20 16:45:25

Temat: Re: jak schudnąć?
Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:

>>pisz mi na priva
>>
>>pozdrawiam
>>Różowy Mściciel
>
> Ale o czym?
> Hafsa-mscicielka

Zgaduję, że o czymś różowym... ;D

Pozdrawiam,
Karola (Może o Piankowych Marynarzykach? Różowe były...)

102. Data: 2005-01-04 10:10:04

Temat: Odp: jak schudnąć?
Od: "GOGO" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.
> Mam do "zgubienia" jakieś 25 kg ale nie wiem jak się do tego zabrać. Na
> dodatek uwielbiam jeść, jedzenie to jest moje lekarstwo na wszystkie
> problemy i troski. Wiem, że muszę schudnąć bo fatalnie się czuję. Nie wiem
> jak wytłumaczyć samej sobie, że jedzenie to nie wszystko. Może ktoś
> przechodził to samo i będzie mógł udzielić mi jakiejś rady.
> Pozdrawiam. M.
Witaj M
Ja schudłam 15 kg w 3 miesiące i zostało mi jeszcze 10 nigdy nie byłam
głodna na diecie Montignaca mało wyrzeszeń a efekty wspaniałe. Polecam :)
Jem co lubię i chudnę i wcale nie ograniczam kalorii zjadam około 1800
dziennie .

Pozdrawiam GOGO
www.dietaMM.com

Redukcja masy miesniowej na udach.