Odp: jedzenie/Wrocław

From: "Kamila K" <k...@i...pl>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Odp: jedzenie/Wrocław
Date: Fri, 9 May 2003 11:43:46 +0200

jak przy kazdym uzaleznieniu musisz sie przygotować na ciężką walke samej ze
soba. Jesli faktycznie dojrzalas juz do tego alby powiedziec jedzeniu nie
proponuje:
1. Pojść do zielarni lub herbaciarni i zaopatrzyć sie w herbaty ktore
minimalizują uczucie głodu, takich herbatek jest sporo np. zielona Yerba
mate i czerwona Phu-Erh, wybrać taka ktorej smak najbardziej odpowiada.
2. Pić herbate conajmniej 3 razy dziennie, koniecznie rano i w duzych
ilościach.
3. Niestety trzeba rownież zminimalizowac jedzenie a w szczegolnosci to
tłuste i ciężkie (słodycze tez). oczywiście nie twierdze ze od czasu do
czasu nie mozna zjesc pizzy albo zeby na obiad unikac miesa, ale odwrocic to
sobie i jesc do biadu wiecej jarzyn a ziemniaki polac woda z nich zamiast
tlustym sosem.
4. Zaopatrzyć sie w kilka warzywnych moroznek tak aby zawsze cos bylo w
zamrazalniku.
5. W obecnym okresie zaczynaja pojawiac sie warzywka na straganach -
wykorzystac ten fakt.
6. Doprowadzic do tego aby w domu nigdy nie bylo zbvyt duzo slodyczy, tak
zeby zjesc nawyzej jednego batonika :-).
7. Nauczyć sie aktywnie wykorzystywać wolny czas np. jezdzac na rowerze albo
wychodzac na zwykly spacer.
Zycze powodzenia, bo wcale nie jest takie trudne, trzeba tylko chciec :-)
Agata

Użytkownik żarłok <k...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b8i8rd$9t5$...@i...gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/