Odp: jesli kocha sie kogos za bardzo ta osoba sie odsuwa?

Data: 2000-02-08 13:47:21
Temat: Odp: jesli kocha sie kogos za bardzo ta osoba sie odsuwa?
Od: "Marlenka" <m...@p...pl>

| To znaczy, gdy dziewczyna "odsuwa" sie jak to napisano na poczatku, to
| znaczy:
|
| a.) ze sie boi zwiazku blizszego,
| b.) ze w ogole nie jest zainteresowana osoba, ktora ja adoruje, po
| prostu wystarcza jej samo adorowanie - samo w sobie.
| Paweł Radecki

ad a) Rzadko kiedy dziewczyna boi sie blizszego zwiazku (wszystkim wlasnie n
tym zalezy) chyba, ze ma to jakies podstawy, jak chociazby - jest obecnie w
innym zwiazku... albo adorator jej nie odpowiada, albo ma okres checi bycia
sama, po
np. nie udanym poprzednim zwiazku... ale bac sie???? no moze boi sie rodzico
w ;)
albo opinii otoczenia, a moze zobowiazan ;) ale nie samego blizszego zwiazku
!!
ad b) wlasnie tak... wystarcza jej adorowanie jako takie i dlatego delikatni
e sie
odsuwa... nie chce stracic adoratora, ale nie chce tez niczego wiecej...

Marlen