kolejne nawrócenie :-)))

91. Data: 2003-02-11 09:55:54

Temat: Re: kolejne nawrócenie :-))) ANKIETA
Od: "Gabriela Sakol" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:000401c2d11b$c41dba80$11484cd5@d3h6c1...
> :)
> czlowiek to ograniczona istota :
> nadmiar wiedzy jest czesto bardzo szkodliwy
> i tak jak nie mozna miec w pelni wszystkiego
> tak rowniez
> nie mozna isc wieloma drogami naraz
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe
Tadeuszu,
a jak się to ma do fascynacji internetem, że można być w wielu miejscach
naraz i poszeptywać na różnych grupach?
Ja konserwatywnie obstaję przy "tu i teraz" ale wszystkimi zmysłami.
Gabi

92. Data: 2003-02-11 13:53:09

Temat: Odp: kolejne nawrócenie :-))) ANKIETA
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...
> s...@s...pl (Tadeusz Smal) wrote in

> Jest nawet konkretny termin medyczny okreslajacy taki stan! :-)

Stan nadmiaru wiedzy???

> Pozdrowienia - Ewa Sz., majaca chwilami wrazenie, ze niebezpiecznie >
balansuje na krawedzi w/w stanu

I co? Balansowanie na krawędzi nadmiaru wiedzy przyprawia Cię o troskę???
Pozdrawiam :-)
janusz

93. Data: 2003-02-11 15:07:37

Temat: Re: zupełnie OT - o dereniu
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Irku, dobrze że się pojawiłeś, bo od paru tygodni męczy mnie pytanie, czy
> dereń jadalny można prowadzić w formie niewysokiego ciętego drzewka? Na
> bardzo dużych ilościach owoców mi specjalnie nie zależy (góra parę kg,
> klęski urodzaju zbyt mocno się na umysłowości odcisnęły), ale pięknie
> kwitnące wiosną drzewko chciałabym posiadać. Warunek - nie może zabierać
> zbyt dużo miejsca.

Mozna. Moj C. mas "Jolico" ma wlasnie forme drzewka powstala w wyniku
szczepienia przez okulizacje. Widzialem tez inne derenie np. kousa rosnace w
ten sposob. Piekne i wiosna kiedy kwitna i jesienia kiedy maj owoce w
ksztalcie malin. Mam jedna taka odmiane, tez okulaka ale nie pamietam nazwy.
Cena 17 Euro. W moim miescie widze coraz wiecej podobnych drzewek
dereniowych rosnacych przy bankach, przychodniach lekarskich czy zakladach
pracy.

> (Aha, czy natknąłeś się gdzieś na odmiany C.mas o ciekawych liściach?
> Wiesz, na zasadzie "2 w 1")

Niestety nie, bo ja raczej praktyk jestem a nie estetyk. Mnie owoc
interesuje, bo liscie i tak opadna a owoc daje sie konserwowac. Ale
porozgladam sie i powiem Ci po ile chodza, jesli znajde.

> Pozdrawiam, Basia.

Tez buzi,

Irek

94. Data: 2003-02-11 15:20:26

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> schrieb im Newsbeitrag

> plonny Twoj gniem Mosci Zablocki
> to acan zbyt wiele rokow poza domowymi pieleszami przebywaja
> posrod wielce praktycznego narodu przebywajac
> zwyczaje ich przejal i tylko miarka uzytecznosci wszelkie rosliny dzielic
> zaczal
> i w ten sposob oto
> szlachetny pieknem kwiecia swego krzew derenia
> pospolu z grochem a kapusta usadowil
> !!!!
> mniemam
> ze ujmy nikomu nie ucznie derenia do ozdobnych lisciastych zaliczywszy
> [...]
Zadna miara! Jam nic nie usadawial! Waszmosc to uczyniles a teraz kota
ogonem odwracasz. Ozdobne liscie, to Wasc na kasztanowcach zobaczysz, ktore
po wiedenskiej odsieczy do krainy Sarmatow przybyly. Gdybys Acan nowa
kategoryje ustanowil: pieknolisciaste i o owocu smacznem, czyli
najszlachetniejsze posrod tego co w ogrodzie, to caly dysput nie mialby
miejsca a tak, reka sama do szabli czy obucha siega, co z praktycznascia
wiele wspolnego nie ma a umilowaniem porzadku i pokoju w zascianku.

Irek kochany

95. Data: 2003-02-11 16:49:53

Temat: Re: Odp: kolejne nawrócenie :-))) ANKIETA
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in

> Stan nadmiaru wiedzy???

Tu raczej kulinarno-fizyczny, czyli PRZEGRZANIE
Ja mialam na mysli specyficzny stan podazania wieloma drogami naraz,
zwlaszcza umyslowo, i nie mam na mysli podzielnosci uwagi, zeby nie bylo
:-)

> balansuje na krawedzi w/w stanu
> I co? Balansowanie na krawędzi nadmiaru wiedzy przyprawia Cię o troskę???

Tez.
Wiedza niewchlonieta i nieprzetworzona wprowadza umysl w chaos i powoduje
niezdrowe efekty, np. wytrzeszcz i inne takie
Pozdrowienia - Ewa Sz.

96. Data: 2003-02-11 17:58:06

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> wrote in message

> To se ne da, pane Havranek!
> Jak cos odstaje od ziemi na 10 cm to na tlo sie slabo nadaje :-)
> No chyba ze dla takich jednych, ale nie bede draznic Basi :-))

Ale jeśli tych 10-cm ma ktoś np. wysianych sześćdziesiąt parę sztuk, to tło
już się robi całkiem niezłe;)

Basia ogarnięta gigantomanią.

97. Data: 2003-02-11 19:33:15

Temat: Odp: kolejne nawrócenie - jakoś tak głupio
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b1ulhr$qf$...@a...news.tpi.pl...
> Gdzie to widziałem? A na stronie ogród.to.jest.to Krzysztofa
Marusińskiego. > Pamiętacie go?

Pięć dni minęło od czasu gdy zadałem pytanie czy pamiętacie jeszcze
Krzysztofa Marusińskiego?
I co? NIKT nie pamięta. :-(((
Jakoś tak głupio tak szybko zapomnieć o jednym z ojców założycieli.
Pozdrawiam smutno
Janusz

98. Data: 2003-02-11 19:58:42

Od: "Jerzy Nowak" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski <j...@t...pl> napisał(a):

[...]

> Ryzykowne zestawienie, takie bez storczyków. :-)))
> Życie Ci nie miłe czy co??

Storczyki to dla mnie byliny jakby co!
;-)
A i przy okazji również zapomniałem o "funkcjach".
:-)

Coby dalej się podlizywać Bogusławowi to popieram również i wszelkie "liny"
ale to tysz byliny. [A wino to nie bylino?]
:-)

> Tarasowe ( co by to nie miało znaczyć) proszę dopisać :-))))

Zbyt wiele wymagasz ode mnie, ja nie mam tyle zapału co KM i dlatego nawet
jednoroczne były z kupowanej rozsady.
;-)
pozdr. Jerzy

99. Data: 2003-02-11 20:07:54

Od: "Jerzy Nowak" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) napisał(a):

[...]
> :(
> zawalil sie moj swiat
> zawalil i wypaczyl sie sens tej ankiety
> gdy jego Winoroslosc nie na winorosla daje glos
> :(

No tak, Tadeuszu, teraz do końca roku Janusz już o niczym innym nie napisze
tylko o tych niczego nie winnych pnączach będzie przunudzać.
;-)
pozdr. Jerzy

100. Data: 2003-02-11 20:11:20

Od: "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości

> Alez mozna! Tadziu! Oczywiscie ze mozna!
> Jest nawet konkretny termin medyczny okreslajacy taki stan! :-)
> Pozdrowienia - Ewa Sz., majaca chwilami wrazenie, ze niebezpiecznie
> balansuje na krawedzi w/w stanu

:)))))
ktos kiedys rzekl
ze mlodzi maja aspiracje