krem na rozstępy

1. Data: 2002-08-12 16:32:57

Temat: krem na rozstępy
Od: <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przymierzam się do kupna kremu na rozstępy ale nie za bardzo wiem, który kupić.
Który by panie polecały?
z góry dziękuję

1. Data: 2002-08-12 18:46:02

Temat: Re: krem na rozstępy
Od: "^Lan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Przymierzam się do kupna kremu na rozstępy ale nie za bardzo wiem, który
kupić.
> Który by panie polecały?
> z góry dziękuję

Mysle ze "Fissan" jest dobry

pozdrawiam
^Lan

1. Data: 2002-08-12 21:09:24

Od: "edward" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a jakiej to firmy i ile kosztuje A jest dobry naprawdę?

AGA-------------------------------------------------
-

1. Data: 2002-08-13 10:31:25

Od: "yeene" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W AVONIE jest promocja krem przeciw rozstępom ok.30 zł???
zapytaj w aptece ale ceny ok.70 zł

--
@@@@@@@@@
@@ YEENE @@

1. Data: 2002-08-13 16:18:06

Od: "Barbara Kwiatkowska" <b...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety to prawda, rozstępów bardzo trudno jest się pozbyć, a już zupełnie
nie jest to możliwe za pomocą kremów. Kremy mogą tylko pomóc nieco rozjaśnić
rozstępy, ale nie są w stanie ich zlikwidować zupełnie, rola kremów to
przede wszystkim zapobieganie, wtedy są rzeczywiście bardziej pomocne, stąd
też warto w okresie ciąży już od pierwszych miesięcy masować skórę rękawicą
do masażu i nacierać kremami. Rozstępy powstają głęboko w warstwie skóry
właściwej, natomaist powszechnie dostępne kremy działają tylko na wierzchnią
warstwę skóry, naskórek. Nieco bardziej skuteczne są silniejsze preparaty
oparte na kwasach AHA o wysokich stężeniach oraz maści na bazie tretinoiny.
Poza tym stosuje się zabiegi ścierania naskórka, ale to już poważne zabiegi,
drogie i często powodujące powikłania. Rozstępy są naprawdę bardzo
powszechne, pojawiają się nawet u młodych dziewczyn często w okresie
dojrzewania, powstają zarówno w wyniku szybkiego chudnięcia lub nabierania
masy (np u kulturystów lub kobiet w ciąży). Można mieć także skłonności
genetyczne wynikające ze słabej elstyczności włókien kolagenowych w skórze.
Nowsze badania łączą skłonność do powstawania rozstępów z brakiem cynku w
organizmie.

1. Data: 2002-08-13 16:18:56

Od: "Barbara Kwiatkowska" <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-08-13 21:14:33

Temat: Odp: krem na rozstępy
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

juz za pozno na cynk...
z rozstepami przyjdzie mi zyc...
kaska

1. Data: 2002-08-14 08:34:21

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaskA" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> juz za pozno na cynk...
> z rozstepami przyjdzie mi zyc...

eh u mnie to samo,
szkoda ze nikt mi nie poweidzial gdy sie odchudzalam, ze to moze takie
efekty miec
ble

mag,

1. Data: 2002-08-15 12:36:13

Od: "^Lan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
wiadomości news:ajd4ll$rog$1@news.gazeta.pl...

> [...]
>
> eh u mnie to samo,
> szkoda ze nikt mi nie poweidzial gdy sie odchudzalam, ze to moze takie

Wtedy mozna bylo jeszcze zastosowac kremy zapobiegajace ...a tak ? eh

^Lan

1. Data: 2002-08-17 16:58:18

Od: "Tes" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mysle ze "Fissan" jest dobry

Używałam i nie jestem zadowolona.
Strasznie tłusty, gęsty, ciężko się rozsmarowuje,
zostaje tłusta warstwa. Nie polecam.
AVON 'u jest lepszy chociaż nie wiem czy skuteczny.
Przez całą ciążę używałam różny kremów p/rozstępom
i nie pojawiły się rozstępy. Za to pojawiły się ciąży.
Myślę, że te kremy nie działają.

Tes

Re: Dołek...
puder+podklad