[Q] krem pod oczy

1. Data: 2002-08-12 18:51:42

Temat: [Q] krem pod oczy
Od: "Iwona Gancarz" <g...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam 24 lata, czy mogę już stosować krem przeciwzmarszczkowy pod oczy?,
proszę o porady

Iwona

1. Data: 2002-08-12 18:54:31

Temat: Re: [Q] krem pod oczy
Od: "Lia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona Gancarz" <g...@s...uci.agh.edu.pl> napisał w
wiadomości news:aj8vv1$oc6$1@news.onet.pl...
> mam 24 lata, czy mogę już stosować krem przeciwzmarszczkowy pod oczy?,
> proszę o porady
>
> Iwona

Indywidualn asprawa - ale przeciwzmarszczkowy to pewnie dopiero z arok, jak
stuknie 25
Teraz konieczni ejakies nawilzające, a jak sa problemy pt, podkrazone oczy,
spuchniete, to odpowiednio dobrane inne

Lia

1. Data: 2002-08-12 23:35:43

Od: "sheba" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam 24 lata, czy mogę już stosować krem przeciwzmarszczkowy pod oczy?,
> proszę o porady

Skóra pod oczami zaczyna się starzeć już od 18-nastego roq życia (!!!) i już
wtedy powinno się ją zacząć nawilżać, bo przecież nie smarować się kremami
przeciwzmarszczkowymi! Nie można maltretować skóry zbyt wcześnie, bo później
nic już nie będzie na nią działało. Skóra przyzwyczaja się do odżywek i woła
coraz mocniejszych.
Wydaje mi się, że możesz używać jakiegoś bardzo delikatnego kremu pod oczy.
Przychodzi mi do głowy żel pod oczy Oriflame z serii Aloe (cała seria jest
skierowana do młodych ludzi). Ewentualnie możesz pod oczy nałożyć grubsza
warstwę kremu nawilżającego, którego używasz do całej twarzy.

--
sheba 19

1. Data: 2002-08-13 08:29:53

Od: "Lia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przychodzi mi do głowy żel pod oczy Oriflame z serii Aloe (cała seria jest
> skierowana do młodych ludzi). .

Ja bym tego kremiku nei polecała, mi bardzo przesuszył skóre wokół oczu -
cała się łuszcyła.

Lia

1. Data: 2002-08-13 10:15:54

Od: "Iwona Gancarz" <g...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedyś kosmetyczka poleciła mi krem eris forte30, powiedziała, że mogę go
spokojnie używać mimo wieku, czy jednak aby..........?

1. Data: 2002-08-13 10:26:42

Od: "Lia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona Gancarz" <g...@s...uci.agh.edu.pl> napisał w
wiadomości news:ajam3r$si7$1@news.onet.pl...
> kiedyś kosmetyczka poleciła mi krem eris forte30, powiedziała, że mogę go
> spokojnie używać mimo wieku, czy jednak aby..........?

No z tym fortis30 to chyb atroche przesadziła
Jest teraz fajn aseria Fortis25 - raczej nanią skieruj swoją uwagę

1. Data: 2002-08-13 10:34:02

Od: "Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bym tego kremiku nei polecała, mi bardzo przesuszył skóre wokół oczu -
> cała się łuszcyła.
>
> Lia

a probowalas aloesowego kremiku Avonu? moja kolezanka - konsultantka
Oriflame bierze go ode mnie bo mowil ze ten oriflamowy nawet sie nie umywa
do avonowego.
pozdr.
H.
-
Najlepsze strony Avonu - www.avonwroclaw.prv.pl
-

1. Data: 2002-08-13 10:40:32

Od: "Lia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a probowalas aloesowego kremiku Avonu? moja kolezanka - konsultantka
> Oriflame bierze go ode mnie bo mowil ze ten oriflamowy nawet sie nie umywa
> [...]

A kremik i owszem - jestem wierną uzytkowniczką, ni clepiej nei robi mojej
szyi i dekoltowi, i chyb adługo z neigo nei zrezygnuję
Ale zel pod oczy (zakupiony ze wzgledu na rewelacyjnosc kremiku) zawiódł n
acąłej linii, ijeszce szkod narobił

pzdr
Lia

1. Data: 2002-08-13 10:50:35

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a probowalas aloesowego kremiku Avonu? moja kolezanka - konsultantka
> Oriflame bierze go ode mnie bo mowil ze ten oriflamowy nawet sie nie umywa
> do avonowego.

Tia... używam do rąk niestety bo po użyciu go kilka razy na oczy spowodował
opuchliznę większą niż ustawa przewiduje :(( Zresztą wszystkie kremy Avonu
robią ze mnie potwora, musi coś być w składzie bazowym co mnie osobiście
"nie leży"....

Polecam kremik z serii Vichy Thermal pod oczy - delikatniutki, można używac
od 20stego roku życia.

Pozdrawiam, Aga

1. Data: 2002-08-13 12:24:39

Od: "Iwona Gancarz" <g...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy któraś z Was używała Active C YeuxLa Roche - Posay, może ten krem byłby
dla mnie odpowiedni?, on tak nadaje sie do używania około 25 roku życia,
albo vichy optilia (około 20 roku życia - czy on jeszcze u mnie zadziała?),
który byłby lepszy dla mnie (przypominam skończyłam 24 lata)

Iwona

> Polecam kremik z serii Vichy Thermal pod oczy - delikatniutki, można
używac
> od 20stego roku życia.
>
> Pozdrawiam, Aga

krem na rozstępy