mapa

91. Data: 2004-01-08 13:02:38

Temat: Re: mapa
Od: "Stefan Siudalski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:23b9.0000072d.3ff97357@newsgate.onet.pl...
> czytając wnikliwie wiadomości na grupie pro :) postanowiłam zebrać i
> uporządkować dane dotyczące położenia naszych ogrodów ;). Osoby chętne do
> poddania sie obróbce ;) proszę o podanie:

mój kawałeczek ziemi jest widoczny z kosmosu na stronie
http://www.kominiarz.iserwer.net/rebkow/ a bliżej to na
http://www.kominiarz.iserwer.net/rebkow/parcele.jpg - zabudowania na
godzinie pierwszej
SJS

92. Data: 2004-01-08 13:52:36

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 Jan 2004 11:14:39 +0100, "Filip J" <f...@o...pl> wrote:

>To może i ja wyjdę z podziemia :)
>Filip Janiak
>Łoś
>mazowieckie

Ten Łoś?!

No proszę, i następny somsiad :)
Widzisz to, Tomek?

Pozdrawiam,

Anka Kowalska
Warszawa
i jedną nogą jej południowe okolice

93. Data: 2004-01-08 14:00:47

Temat: Odp: mapa
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Filip J <f...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:btjaht$nvf$...@n...onet.pl...

> To może i ja wyjdę z podziemia :)
> Filip Janiak
> Łoś
> mazowieckie

A wciskali ciemnotę, ze pod ziemią to albo turkuć, albo kret... A tu
tymczasem łoś! 8-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

94. Data: 2004-01-08 14:02:25

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Onet <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:2...@n...onet.pl...
> [...]
dobrowolnie co
> znaczy, że ustawa o ochronie danych osobowych będzie przestrzegana.

Janusz Czapski
Lublin
Winnica Jedlanka
www.winogrona.org

Pozdrawiam :-)
Janusz

95. Data: 2004-01-08 14:06:54

Od: "Irek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan P. Ciecinski" <j...@c...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Witam!
> Jan Piotr Cieciński,
> Kraków,
> Wyżyna Krakowsko - Częstochowska
> strona w sygnaturce.
>
> --
> Pozdrawiam, Jan

Ireneusz Piotr Zablocki,

Minden w Westfalii i Mlynica pod gora Sleza,

nadal milosnik dereni, jagod i paproci oraz nalewek,

wraca na lono grupy po przejsciach z komputerem, tesciowa i sw.Mikolajem,

pozdrowienia i najlepszego w Nowym Roku

96. Data: 2004-01-08 14:32:35

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Irek <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:btjo9p$7vl$...@n...onet.pl...

> "Jan P. Ciecinski" <j...@c...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Ireneusz Piotr Zablocki,

Zabłocki?? Ten sam Zabłocki?? Z TYCH Zabłockich???
Aaaaa!!! Powitać! Powitać niewiernego syna...
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Oczywiście dla Uty nieustające wraz z najlepszą pieśnią Jej
najlepszego zapiewajły... :-)
J.

97. Data: 2004-01-08 14:45:34

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

98. Data: 2004-01-08 15:04:18

Od: "Irek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> Janusz
> PS
> Oczywiście dla Uty nieustające wraz z najlepszą pieśnią Jej

Czolem Mosci Czapski!

Ten sam. A czy z tych, to jeszcze nie calkiem wiadomo. Ostatnio dokopalem
sie, ze po mieczu to nie tylko zza Buga a jeszcze wczesniej z Mazowsza ale
tez z Podkarpacia. Z Marcinkowskich co sie Naleczem pieczetowali. Po jakims
powstaniu tak uciekali, ze az na Wolyn trafili. A o Czapskich ktos sie
pytal... Musze sobie przypomniec gdzie.
Uta ostatnio jakiegos Szweda pludraka Sinatra katowala i wlasnymi piersiami
bronila dobrego imienia polskiego rycerstwa. Jakis fryc a wlasciwie
hessenczyk gledzil cos, ze pod Wiedniem Europy ... kozacy bronili (sic!) Ta
pierdola saska wyszla za maz za jakas Ukrainke i bresze jak sobaka. W
nagrode przekopie czesc trawnika na byliny, zeby moja Pani miala czym oczy
cieszyc i jeszcze poletka wygospodaruje na sloneczniki i takie ucieszne
dynie.

A teraz zbieram u sasiadow choinki i obkladam nimi jagody, zeby zajace nie
obgryzaly. Ponoc ludzkie wlosy pomagaja i maczka kostna.

Bywaj zdrow,

Irek
Irek

99. Data: 2004-01-08 15:21:25

Od: "Filip J" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> A wciskali ciemnotę, ze pod ziemią to albo turkuć, albo kret... A tu
> tymczasem łoś! 8-))
Ktoś próbował również wciskać kota (pod ziemię) w ramach walki z kretami i
cóż z tego wynikło ?

Pozdrawiam
FJ

100. Data: 2004-01-08 15:23:10

Od: "Filip J" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kowalska" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości >
> Ten Łoś?!

Ten czyli który? Ile ich jest w Polsce pomijając te z Kampinosu?
Południowe okolice Wawy się zgadzają :)
Pozdrawiam
FJ

clematis