naleśniki na słono-nadzienie?

1. Data: 2001-03-01 15:29:37

Temat: naleśniki na słono-nadzienie?
Od: "Monika Gadomska" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Zaprosiłam gości i chciałabym podać coś co mogę przygotować wcześniej a jak
przyjdą to tylko włączę piekarnik. Myślę o jakiś naleśnikach ze "słonym"
nadzieniem. Co do naleśników to wiem:ciasto naleśnikowe + przyprawa do
pizzy. Wychodzą super. Myslę teraz o jakimś ciekawym nadzieniu. Co
polecacie?
Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2001-03-01 15:39:27

Temat: Re: naleśniki na słono-nadzienie?
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Gadomska" <m...@a...net> napisał...
> [...]
> nadzieniem. Co do naleśników to wiem:ciasto naleśnikowe + przyprawa do
> pizzy. Wychodzą super. Myslę teraz o jakimś ciekawym nadzieniu.

Usmaż pieczarki z cebulą... Proste i pyszne...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-03-01 16:14:16

Od: "ProTerra" <p...@z...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

I dodaj jeszcze pekinska, pomidora w plastrach - moga tez byc inne jarzyny
wg uznania - oraz koniecznie zolty tarty ser. Pychota Michal
Joanna Duszczyńska napisał(a) w wiadomości: <97lqdc$58u$1@news.onet.pl>...

1. Data: 2001-03-01 17:01:56

Temat: Odp: naleśniki na słono-nadzienie?
Od: "szamani" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

swietnie tez smakuja sery plesniowe zapieczone z roznymi dodatkami
np. ser plesniowy z porami
albo z jablkami (tylko nie wiem, czy wczesniej pokrojone jablka nie
sciemnieja)
mniam
justyna

1. Data: 2001-03-01 18:02:05

Od: "Pan Stanisław" <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Gadomska <m...@a...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3a9e6b7e$...@n...astercity.net...
> [...]
> nadzieniem. Co do naleśników to wiem:ciasto naleśnikowe + przyprawa do
> pizzy. Wychodzą super. Myslę teraz o jakimś ciekawym nadzieniu. Co

Albo tradycyjnie - kapusta z grzybami lub różne farsze mięsne.

1. Data: 2001-03-02 04:57:23

Od: "CHIP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam naleśniki ala Bolognese!
Pychota!
Mirek
Monika Gadomska napisał(a) w wiadomości: <3a9e6b7e$1@news.astercity.net>...

1. Data: 2001-03-02 08:07:26

Od: "Okonikki" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

... zwlaszcza twarde sery plesniowe (rokpol, rozdrobninony/polamany)
zapieczony w nalesniku z plasterkiem pomidora.

--
Uklony i usmiechy
Piotrek

1. Data: 2001-03-02 08:19:05

Od: "Agnieszka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pan Stanisław"
> Albo tradycyjnie - kapusta z grzybami lub różne farsze mięsne.

albo farsz z innych pierogów - z pierogów ruskich

Gaga

1. Data: 2001-03-02 14:11:49

Temat: Re: nale?niki na s^(3)ono-nadzienie?
Od: GB <g...@n...usa.net> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska wrote:

> Użytkownik "Monika Gadomska" <m...@a...net> napisał...

> jak

> Usmaż pieczarki z cebulą... Proste i pyszne...

A ja do takich 'nalesnikowych' pieczarek z cebula dodaje (jak sa jeszcze
gorace na patelni) dobrego paszteciku i mieszam zeby sie wszystko dobrze
polaczylo. Ale pyszne....

GB

1. Data: 2001-03-02 16:15:56

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Gadomska wrote:
> Myslę teraz o jakimś ciekawym nadzieniu. Co
> polecacie?
> Pozdrawiam,
> Monika

A moze dla odmiany nadzienie z rybki wedzonej zmieszanej z twarogiem i
duuuuza iloscia pieprzu. Ostatnio dodalam do tego równiez pokrojonego
drobno ogórka konserwowego i papryki konserwowej ale osobom o slabszych
zoladkach nie polecam-moze to byc zbyt szokujace zestawienie ;)
pzdr
agi

sledzie zielone... ?
paella