RE: nalewki

1. Data: 2000-03-16 09:41:51

Temat: Odp: nalewki
Od: "Lew" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Sekulska <a...@w...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:60CCCF46517FD311B6D700805F66BA4D2169F5@WARSA
WBDC...

> <Dostalem od Slav'a caly plik (.doc) na ten temat, jesli chcesz wysle ci
> <go na twoj prywatna adres. Daj znac jesli cie to interesuje

Takze przychylam sie do prosby. Mieszkam na wsi i posiadam duzy ogrod z duza
iloscia roznego zielska, z ktorego robilem do tej pory nalewki tradycyjne:
owoce+miodzio+spirytusik, ale jesli mam sie podedukowac w tej materii to
bardzo prosze o wspomniane wskazowki.
Lew
m...@g...pl

1. Data: 2000-03-22 09:39:52

Temat: RE: nalewki
Od: a...@w...com (Anna Sekulska) szukaj wiadomości tego autora

<Dostalem od Slav'a caly plik (.doc) na ten temat, jesli chcesz wysle ci
<go na twoj prywatna adres. Daj znac jesli cie to interesuje

ja tez poprosze

Anna Sekulska
a...@w...com

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

RE: Kuchenka mikrofalowa
Kuchenka mikrofalowa
Tradycyjnie nowy przepis w Serwisie Makaron
nalewki
Ciasto o nazwie "Pijak"