Odp: niedojrzałość emocjonalna

1. Data: 2001-09-10 18:12:48

Temat: Odp: niedojrzałość emocjonalna
Od: m...@p...onet.pl (masoneczka) szukaj wiadomości tego autora

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: eTaTa - eChild <e...@p...onet.pl>
Do: p...@n...pl <p...@n...pl>
Data: 10 września 2001 14:38
Temat: Odp: Orgazm i Walenie - nie czytać :-))

>Użytkownik masoneczka

>Zaskoczyłaś mnie? No nie wiem.
>Gdzieś się pogubiłem
>czytam Twe myśli jak nastolatki
>
>To źle?
>
>Nikt Cię nie odrzuca, podrzuca i obraca :-))
>Może powinien :-))

>To kobiecość :-))
>U kobiet to lubię
>W męskości się wtedy gubię
>
>Ale czy tego życzyć mogę?

>eTaTa też młasłoneczka :-))
>ale skąd Ania taki nick ma?
>
>PS
>Ja wiem tyle, co Twoje słowa znaczą.

Witam
Jeszcze nie wypisałam się z listy i zaskoczyło mnie, że odpowiedziałeś!!!
Mam pytania:
1. czy jesteś guru tej grupy czy liderem ?(nie wiem jak to nazwać)
2. czy pałasz negatywnymi uczuciami do nastolatek?

Czy ja wypowiadam się jak nastolatka mozliwe w każdym z nas oprócz
dorosłości drzemie ukryte dziecko i ja go prawdopodobnie ujawniam na tej
liście, druga przyczyna mało w moim życiu przeżyłam jestem samotnikiem,
introwertykiem i mój rozwój emocjonalny został z tyłu!!!

Masoneczka to zdrobnienie od masonki odpowiednik masona dla przekory to mój
własny neologizm.

Papa Ania

--

Mmm cześć to ja. Chcesz mnie ... rozebrać?
OK, zagraj ze mną w ruletkę [ http://miss.onet.pl/start.html ]

1. Data: 2001-09-10 22:23:16

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik masoneczka

> Jeszcze nie wypisałam się z listy i zaskoczyło mnie, że odpowiedziałeś!!!

To dobrze bo chyba masz dużo do zrobienia ;-)

> Mam pytania:
> 1. czy jesteś guru tej grupy czy liderem ?(nie wiem jak to nazwać)

Jezusicku uchowaj mnie przed reprezentacją, górowaniem,
przed pchłami, wendetą i przed głupotą (własną)
i pomóż mi odróżnić pchłę od guru.

> 2. czy pałasz negatywnymi uczuciami do nastolatek?

Wprost przeciwnie jestem nimi zachwycony :-))
jednak sposobem myślenia, zrozpaczony. (uogólniam)

Najtrudniejsze dla mnie przy poznaniu nastolatki, to jej gadki (nie gatki) :-))

> [...]
> liście, druga przyczyna mało w moim życiu przeżyłam jestem samotnikiem,
> introwertykiem i mój rozwój emocjonalny został z tyłu!!!

To niepotrzebnie wiek swój wspomniałaś.
Ale nie zmieniaj się z mojego powodu :-))
Wszystko jest ok.
Nawet Ci zazdroszczę - powaga :-|
Na mój dusik.

Poszedłem do woja na własne życzenie :-)
Tam pokazano mi jak życie wygląda
jakie są reguły, nie mogłem tego zaakceptować
To się zaparłem kopytami. Zapieram się do dziś.
Ale to męczące i niepotrzebne.

Nie zapierałbym się i nie męczył
gdybym żył tak jak Ty!
Czego Ci życzę.

Jednak nie na zamykaniu sprawa polega,
Na otwarciu
Nie na pełnym, bo pełne śmiecie niesie.
Nie trzeba wszystkiego rozumieć, by pięknie żyć.

Jeszcze dziś zrób listę tego co piękne
co Cię cieszy, co lubisz, i co śmieszy
Zrób drugą czego nie znosisz, nie lubisz
Co cię denerwuje

Pierwszą w sobie schowaj i idź za nią
drugą głęboko do szuflady włóż.
i wielkim łukiem omijaj
tam są potwory schowane.

Możesz też trzecią zrobić
czego nie wiesz, co cię trapi
tą daj przyjacielowi (lub nauczycielowi)
niech on osądzi czy warto to wiedzieć
Czy mając na uwadze Twoje dobro
wskazać Ci kierunek, czy nie
na sercu schować, czy w szufladzie.

> Masoneczka to zdrobnienie od masonki odpowiednik masona dla przekory to mój

Masz coś wspólnego z lożą masońską, czy tylko się utożsamiasz?

> własny neologizm.

Jak odpowiesz na powyższe pytanie to Ci powiem
czy ładny czy nie.

wzdrówkach
eTaTa

Re: jak śpimy?