Re: Nowy gooru! 0 nudy!

1. Data: 2001-09-10 18:12:57

Temat: Re: Nowy gooru! 0 nudy!
Od: m...@p...onet.pl (masoneczka) szukaj wiadomości tego autora

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: DruG <D...@p...fm>
Do: p...@n...pl <p...@n...pl>
Data: 10 września 2001 14:58

>Czesc

> Hmmm...swoja droga - interesujaca forma: "wchodzisz w dupe dla anki".
>Ciekawe, czy gdzies mozna wynajac ludzi, ktorzy by za oplata "weszli komus
>dupe" dla mnie ;)))

> Masoneczko, po co z nim gadasz. Zapodaj PLONKA, bo dziecko (wnioskuje
>tak po jego wypowiedziach) wkurza was tylko po to, zeby pozniej sie smiac,
>jak to strasznie sie przejmujecie. ;P
>
>--
>pozdrawiam i zycze sily ;)
> DruG

To prawda ten jamnik jest nudny, ale wszyscy zajęci są jego wypowiedzeniami
czy to takie frapujące? Ale szczerze on bawi sie naszym kosztem albo jest na
punkcie członka przewrażliwiony, a kobiecych organów nie trawi

Pozdrawiam Ania

Postaram sie ignorować gościa może tornistra robiącego sobie siupy

--

Mmm cześć to ja. Chcesz mnie ... rozebrać?
OK, zagraj ze mną w ruletkę [ http://miss.onet.pl/start.html ]

1. Data: 2001-09-10 20:16:33

Od: "DruG" <D...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> punkcie członka przewrażliwiony, a kobiecych organów nie trawi

Mysle, ze po prostu nie mial mozliwosci poznac kobiecych organow, stad
takie zapatrzenie w jedynego swojego przyjaciela ;)))

DruG

1. Data: 2001-09-11 16:08:59

Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "masoneczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Zaprzeczasz sama sobie. Jak moge byc nudny jak wszyscy zajeci sa moimi
wypowiedziami?

Ale szczerze on bawi sie naszym kosztem
Tak. Ostra jazda z wami

, a kobiecych organów nie trawi
A chcialabys obudzic sie kiedyś bez........ Bo ja bez mojego członka nigdy.
Trzymam go pod kloszem zeby sie w nocy na nim nie polozyc przypadkiem.

1. Data: 2001-09-11 16:09:49

Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DruG" <D...@p...fm> napisał w wiadomości

> Mysle,