Odp: ogrod lesny

From: "Igor Symonowicz" <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Odp: ogrod lesny
Date: Sat, 26 Jul 2003 23:19:43 +0200

Użytkownik czupurny <c...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bfhhkl$2jdc$...@f...acn.pl...
> Witam wszystkich.
>

> Jestem nowy na tej grupie więc prosiłbym o wyrozumiałość ;)
>

> Temat tworzenia ogrodów jest mi bardziej obcy.
>
> Mam działkę od kilkunastu lat położoną w lesie. Teren jest lekko
> "prześwietlony" przeze mnie co by rośliny miały więcej słońca.
>
> Jednak chciałbym na terenie tej działki założyć ogród co by mógł nacieszyć
> moje oczy :)
>
> Szperałem w sieci ale nie znalazłem niczego konkretnego co by pozwoliło
> sprostać moim oczekiwaniom - pewnie dla tego nic nie znalazłem że jestem w
> tym temacie zupełnym laikiem :-/

> [...]
niestety ogrod ktory zalozylem na polu i jeszcze do tej pory nic tak
wielkiego nie uroslo . Jazeli rosna tam jagody to moglby pan zalozyc rabate
wrzosowa gdyz raczej jest tam ziemia kwasna posadzic takze kilka
rozanecznikow , azali , pierisow , hortesji one napewna sie beta tam czuly
wysmienicie . kazdego rodzaju iglaki z pewnoscia beda tam dobrze rosly .
Posiada pan naturalna sciolke co juz obniza bardzo koszty bo jedno z
drozszych rzeczy w ogrodzie jest moim zdaniem sciolkowanie dozy worek kory
kosztuje 8 zl a w ciagu sezonu trzeba uzpelniac braki sciolki . na pniach
drzew mozna posadzic bluszcze , powojniki , wiciokrzewy i inne ciekawe
pnacza . Posiadajac taka dzialke niestety jest jedna wielka wada ze nie moze
pan chodowac roslin lubiacych pelne slonce a najczesciej te sa najbardziej
dekoracyjne . Niewiele panu pomoglem ale radze zastanowic sie najbardziej
nad rabata wrzosowa teraz na rynku jest tyle dostepnych odmian wrzosow i
wrzoscow ze mozna stwarzac takie kompozycje ktore niejedna osoba panu
pozazdrosci ! To sa ciekawe strony na ktorych tak sadze ze znajdzie pan cos
ciekawego o rabacie wrzosowej www.ogrodnik.pl pozdrawia IGOR z Piotrkowa
Tryb . jakby pan zalozyl taka rabate to niech pan do mnie napisze
s...@w...pl pozdrawiam