prezydencka zupka

11. Data: 2000-01-06 20:14:57

Temat: Odp: prezydencka zupka
Od: "Resselowie" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AMK <a...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> Użytkownik B.R. <b...@t...pan.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:851idl$hv7$...@s...icm.edu.pl...
> >
> wprawdzie nie znam tej diety, ale patrząc na Kwaśniewskiego
> trudno uwierzyć w jej skuteczność :-)))

Oj, łatwo, łatwo. Wystarczy pooglądać archiwalia z kampanii prezydenckiej
(albo chwilę poczekać - za kilka miesięcy znów chcąc nie chcąc przyjdzie nam
podziwiać efekty zupki) ;-)))))))
Ewa

12. Data: 2000-01-06 22:14:24

Temat: Re: prezydencka zupka
Od: 1...@p...onet.pl (Waldemar Kujawa) szukaj wiadomości tego autora

> Potrzebuję przepis na zupkę prezydencką bo podobno można się dzieki niej
> dobrze odchudzic, macie jakies na ten temat doswiadczenia i uwagi?
> BR

Tak ale raczej polecam w tym celu zupke kuroniowke.
WK

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

13. Data: 2000-01-10 01:10:34

Temat: Re: Neuropatomorfolog
Od: "Pawel Bulkowski" <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jaroslaw Golembiewski st. PAM" <b...@r...pam.szczecin.pl> wrote in
message news:Pine.GSO.3.96.1000106160058.7100B-100000@r1.pam
.szczecin.pl...
> Kochani !!!!
> Potrzebuje informacji gdzie moge znalec dobrego Neuropatomorfologa w
> Polsce lunb na swiecie.
> Moj przyjaciel kilka dni temu mial druga operacje na mozgu. Okazuje sie ze
> wyniki ktore zostaly otrzymne, nie byly jednoznaczne.
> Chcielibysmy teraz skonfrontowac wyniki z autorytetami.
> No i oczywiscie po drugie gdzie najlepiej to leczyc.
> Prosze o kazde wskazowki!!!!!!!
> Pilne!!!!
> Z gory za wszelka pomoc dzeikuje!!!!!

Meuropatomorfologow niestety nie znam. Co do leczenia to zalezy co
mu dokladnie jest. Jesli jest to guz siodla tureckiego to polecem doc.
Wieslawa Bonickiego klinika neurochirurgi CSK MSWiA W-wa. ul. Woloska -
podobno najlepszy specjalista w Polsce od tych rzeczy - w kazdym razie mi
pomogl. Operacje takich guzow robia tam (jesli sie da z dojsciem przez nos
i zatoke klinowa) co jest duzo mniej inwazyjne niz trepanacja czaszki.
Oczywiscie operuja rowniez inne rzeczy - najlepiej samemu pojsc lub
zadzwonic i zapytac.

Pawel Bulkowski

14. Data: 2000-01-19 18:14:15

Od: "Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Resselowie napisał(a) w wiadomości: ...

>Użytkownik B.R. <b...@t...pan.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
>napisał:851idl$hv7$...@s...icm.edu.pl...
>>

>Jest taka mrożonka Hortexu - nazywa się właśnie "Zupa prezydencka". W
moich
>okolicach (Kraków) jest w każdym sklepie. IMHO okropne świństwo, ale
chyba o
>to chodzi (jesz mało i chudniesz w oczach ;-)))
>Ewa

podobno twej zupki można zjeść nawet bardzo dużo i nadal sie chudnie.
Bo jesli ma mieć tylko taki walor, że jest tak ohydna, że nie da się
jej zjeść więcej, to znam kilka innych rzeczy o podobnych cechach, a
pewnie nawet tańszych, np. trociny.
Tatiana

15. Data: 2000-01-20 07:37:29

Od: "Alicja" <m...@e...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bazyl <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do

> [...]
> Bo jesli ma mieć tylko taki walor, że jest tak ohydna, że nie da się
> jej zjeść więcej, to znam kilka innych rzeczy o podobnych cechach, a

Cały bajer polega na tym, że im więcej tego świństwa zjesz, tym szybciej
schudniesz, bo ilość kalorii dostarczona w zupie jest mniejsza niż energia
którą organizm musi zużyć na jej strawienie. Ale od znajomych którzy to
stosowali wiem, że bardzo trudno wcisnąć w siebie więcej niż 5 talerzy
dziennie :-)

16. Data: 2000-01-21 13:13:41

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]
[ciach]

Czy aby nie mylisz Zupki Kwaśniewskiego i Diety Optymalnej dr.Kwaśniwskiego.
Na tej drugiej szybciej się chudnie ;-) .

Tylko nie piszcie znoooowu ;->

"Jadarek" - Dariusz Kral

Krwawienie z odbytu
neurologa dziecięcego, najlepszy ośrodeko
Jest tu moze... ?
Prosba o pomoc
Off-Topic: Inzynieria Genetyczna - Pilne!