problem z blednikiem

1. Data: 2001-08-11 11:15:22

Temat: problem z blednikiem
Od: "MaNiacK" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi.

Jakies 5 dni temu pojechalem sobie na statek na wycieczke po zakupy
wolnoclowe
i od tego momentu do tej pory mam zawroty glowy mimo iz rejs trwal okolo 2
godzin to juz piaty dzien mam klopoty z rownowaga. Bylem u lekarza i ten
przypisal Torecan i Nilogrin a oprocz tego mam zrobic RTG szyjnej czesci
kregoslupa gdyz lekarz podejrzewa u mnie dyskopatie oraz niedokrwienie
blednika.

Czy az tak dlugo moga wystepowac zawroty glowy po rejsie statkiem ?
Dodam ze morze bylo spokojne i raczej nie rzucalo.

2. Data: 2001-08-13 19:11:35

Temat: Odp: problem z blednikiem
Od: "MaNiacK" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MaNiacK" <e...@p...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Czy az tak dlugo moga wystepowac zawroty glowy po rejsie statkiem ?
> Dodam ze morze bylo spokojne i raczej nie rzucalo.

po tygodniu stwierdzam ze w/w objawy mijaja i chyba to mialo podloze
wirusowe bo 4 dni wczesniej podobne objawy miala moja matka.

3. Data: 2001-08-19 10:07:47

Temat: Re: problem z blednikiem
Od: "grzes" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

po twych wypowiedziach na forum widac ze faktycznie masz problemy z
rownowaga (psychiczna) :)

Pare terminow lacinskich
Drgajaca powieka (podskakujace nerwy) prosze o pomoc.
Leki i postep techniczny
menopauza prosze o pomoc ginekologa endokrynologa
Kamica Pęcherzyka Płucnego !!!!!!!!!!