promocja

1. Data: 2003-01-29 13:30:18

Temat: promocja
Od: "Biedronka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj bedac w Krakowie na zakupach zauwazylam w SEPHORZE kilka ciekawych
promocji..wiec spiesze z powiadomieniem moich szanownych kolezanek z grupy:)
jeest tam znizka o 30 procent takich kosmetykow jak MAX FACTOR-sliczne
cienie do oczu..pomadki trwale do ust...z Loreala tez bylo
sposo-pomadki..cienie *wyprzedaz starej serii no i z BORJUAL (nie wiem jak
to sie pisze)..mysle,ze warto sie zainteresowac:)!

pozdrawiam serdecznie
Biedronka

1. Data: 2003-01-29 13:48:21

Temat: Odp: promocja
Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Biedronka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b18kid$436$...@n...tpi.pl...
> [...]
> sposo-pomadki..cienie *wyprzedaz starej serii no i z BORJUAL (nie wiem jak
> to sie pisze)..mysle,ze warto sie zainteresowac:)!

A nie wiesz czy jakieś tusze były w promocji?
Pokazały się nowe tusze do rzęs SEPHORY, czy ktoś orientuje się czy są
dobre?
Pozdrawiam
Mariola

1. Data: 2003-01-29 14:21:19

Temat: Re: promocja
Od: "Biedronka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie wiesz czy jakieś tusze były w promocji?

pewnie,ze byly:) z Boruja....widzialam i z Max Factora:)

pozdrawiam

1. Data: 2003-01-29 16:56:29

Temat: pisze sie BOURJOIS, bylo: Re: promocja
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 29 Jan 2003 15:21:19 +0100, Biedronka <m...@p...onet.pl> wrote:
: > A nie wiesz czy jakieś tusze były w promocji?
:
: pewnie,ze byly:) z Boruja....widzialam i z Max Factora:)

jak w temacie :)

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

Naturalne metody powiększania piersi - opracowanie Dr Danuta Kinarska
Jak malujecie oczy ?
Balsam nablyszczajacy??
Pupa
jaka depilacje wybieracie-sonda