szyja- jak o nią dbać?

1. Data: 2003-01-29 14:45:39

Temat: szyja- jak o nią dbać?
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie jakieś wypróbowane sposoby pielęgnacji? Czy do pielęgnacji
szyi można stosować te same kremy co do twarzy? Czy może powinno się
używać jakiś specjalnych? A co z maseczkami?

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-01-29 15:07:01

Temat: Re: szyja- jak o nią dbać?
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aneczka" <a...@o...pl> wrote in message
> Czy macie jakieś wypróbowane sposoby pielęgnacji? Czy do pielęgnacji
> szyi można stosować te same kremy co do twarzy? Czy może powinno się
> używać jakiś specjalnych? A co z maseczkami?

Czy on jest wyprobowany, to nie wiem. Jest w fazie testow :))
Mam krem na szyje i dekolt AretinaQ (fajnie sie wchlania i ladnie pachnie,
tzn. ja lubie ten zapach :)) ). Mam tez maseczke AA Aqua Zen z oceanica i
na niej stoi, ze naklada sie ja na twarz, szyje i dekolt - no to nakladam.
Dobrze nawilza.
A wczesniej stosowalam na szyje ten sam krem co na twarz.

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-29 16:08:05

Temat: Odp: szyja- jak o nią dbać?
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nakladam.
> Dobrze nawilza.
> A wczesniej stosowalam na szyje ten sam krem co na twarz.

No ja właśnie dzisiaj po raz pierwszy nałożyłam sobie na szyjkę
maseczkę Ziaji AretinaQ. Po jej zmyciu szyjka była taka mięciutka....
Chyba powinnam częściej serwować szyi takie przyjemności :-) Na pewno
nie zaszkodzi a może tylko pomóc... Tak mi się przynajmniej wydaje: -)

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-01-30 03:31:40

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy macie jakieś wypróbowane sposoby pielęgnacji? Czy do pielęgnacji
> szyi można stosować te same kremy co do twarzy? Czy może powinno się
> używać jakiś specjalnych? A co z maseczkami?

Można raz na jakiś czas zastosować na szyję ciepły okład z oliwki.
Można nakładać na szyje ten sam krem co na twarz (ale jeszcze lepiej kupić
półtłusty).
Ja mam fantastyczny krem do szyi Charmine Rose i tej samej firmy maskę
malinowa na szyje i dekolt.

DominikaNM

1. Data: 2003-01-30 07:47:48

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam fantastyczny krem do szyi Charmine Rose i tej samej firmy
maskę
> malinowa na szyje i dekolt.

Malinowy...mniam, mniam...
A w jakiej cenie są mniej więcej te kosmetyki? I czy są dostępne w
sklepie, czy tylko w internecie lub jakiś salonach kosmetycznych?
Ale coś mi się wydaje, że nie są bardzo tanie :-(

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-01-30 11:58:21

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka wrote:

> [...]
> sklepie, czy tylko w internecie lub jakiś salonach kosmetycznych?
> Ale coś mi się wydaje, że nie są bardzo tanie :-(

Ja znalam te kosmetyki od swojej poprzedniej kosmetyczki i mozna bylo
kupic w gabinecie, ale starcilam z nimi kontakt po przeprowadzce.
Wczoraj napisalam do nich na mail ze strony (reklama byla w styczniowej
Urodzie) i odpisali, ze jesli chce przysla mi katalog i cennik dla
klientow indywidualnych.

http://www.policryst.com.pl/charmine_pl.html

Maseczka melonowa to moja ulubiona :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-01-30 14:01:29

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Malinowy...mniam, mniam...
> A w jakiej cenie są mniej więcej te kosmetyki? I czy są dostępne w
> sklepie, czy tylko w internecie lub jakiś salonach kosmetycznych?
> Ale coś mi się wydaje, że nie są bardzo tanie :-(

Są tanie. To ceny hurtowe:
krem na szyję 150 ml 43zł
activator do maski 22zł
maska na szyję 150 ml 49 zł
Zauważ objętości. Ale to jak masz koleżankę kosmetyczkę która nie naliczy Ci
marży. Ale i tak za 50 ml u kosmetyczki nie zapłacisz więcej jak 30-40 zł.
Tez nie tak bardzo przerażające ceny chyba...
DominikaNM

1. Data: 2003-01-30 16:29:30

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kremy możesz stosować te same, co do twarzy. W dbaniu o szyję ważniejsze
jest zachowanie prawidłowej postawy (nie garbić się, nie spuszczać głowy
itp) i spanie na płaskiej poduszce

1. Data: 2003-01-30 18:25:51

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justyp <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b1bkqc$7ju$...@n...onet.pl...
> [...]
ważniejsze
> jest zachowanie prawidłowej postawy (nie garbić się, nie spuszczać

Ja śpię bez poduszki, bezpośrednio na prześcieradle. Czy to dobrze, czy
może lepiej jednak sprawić sobie małą płaską poduszeczkę...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-01-31 08:45:09

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka wrote:

> [...]
> >
> Ja śpię bez poduszki, bezpośrednio na prześcieradle. Czy to dobrze, czy
> może lepiej jednak sprawić sobie małą płaską poduszeczkę...

To niedobrze...nawet nie ze wzgledu na szyje co kregoslup.

Mich'ata

promocja
Naturalne metody powiększania piersi - opracowanie Dr Danuta Kinarska
Jak malujecie oczy ?
Balsam nablyszczajacy??
Pupa