pytanie o robota

1. Data: 2001-01-29 10:23:10

Temat: Re: pytanie o robota
Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justyna <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:954e6g$rmv$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
> sprzedawce, a samemej ciezko mi sie zorientowac, wiec stad moja prosba o
> rade:
> - co taki robot robic niezbednie powinien tzn bez jakiej funkcji trudno
sie
> obejsc?
> - czy sa jakies funkcje, z ktorych mozna zrezygnowac, bo to tylko bajery
> podnoszace koszt?
> - czy moge sie po nim spodziewac, ze pokroi mi cebule w kostke?
> - czy moze sluzyc tez jako mikser np. do koktajli owocowych?
> - jakie sa dobre (firma)?
> oraz wszystkie inne refleksje na temat mile widziane

jesli ma to byc dobry robot to zelmer albo panasonic
zalezy ile chcesz na to wydac
a niepotrzebne funkcje... to tez zalezy co juz masz w kuchni:)
ja osobiscie mam tylko mixer z dwoma rodzajami koncowek + rozdrabniacz
kroje i siekam sama
a sok wyciskam jedynie z pomaranczy do drinkow [polecam szampan + sok ze
swierzej pomaranczy pol na pol, pycha:)]

zawsze to jednak pomoc w kuchni
zelmer jednak uwazam jest dosc dobrym zakupem, tym bardziej ze serwisowanie
tego sprzetu nie jest az tak drogie

pozdry Monika

1. Data: 2001-01-31 20:34:28

Temat: Odp: pytanie o robota
Od: "szamani" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> oraz wszystkie inne refleksje na temat mile widziane

hej, czy nowym się nie odpowiada?

justyna

1. Data: 2001-02-01 15:34:43

Od: "Ropcio" <r...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zelmera takiego z obrotową michą i jestem z niego zadowolony.
W komplecie końcówka z nożykami, wysokie naczynie i ze dwa rodzaje innych
końcówek
nie tnie może w kostkę ale za to
nadaje się do robienia koktaili.

--
Z wyrazami.....
Ropcio

1. Data: 2001-02-01 16:15:14

Temat: Re: Odp: pytanie o robota
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

od[powiada, odpowiada..
ja mam jakiegos starucha, ktory jest z przykrywa, ma tarke,
ktorej nigdy nie uzywalam, tylko nozyk na nodze, co kroin i
miesza , ze tak powiem, od spodu. Wystarcza mi do wszystkiego, co
robie. Jedyne, co bym chciala miec i kupie z robotem, jak tem
umrze, to mixer (malaxer po polsku? Wysokie, z przykryciem, robi
koktajle owocowe i mleczne? ale i tak moja maszyna daje sobie z
tym rade...).
Ostanie cos , do czgo uzylam robota, to... lamance do maku
swiatecznego, i do faworkow, bo mi sie nie chcialo grzebac z
bardzo ciasnym ciastem... nawet robie ciasto na pierogi w tej
maszynei. Moze to wynika z tego, ze staram sie dostosowac do
maszyny, a nie miec cala szafe przyrzadow; te pieniadze wole
wydac na przyrzady do tzw rekodziela!

w ogole nie wiem, czy w czykolwiek pomoglam, ale odpowiedzialam!

Krysia

>hej, czy nowym się nie odpowiada?
>
>justyna

K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-02-03 08:35:39

Od: "StaM" <n...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

> jesli ma to byc dobry robot to zelmer albo panasonic

..a nie moze byc Braun? jest cichutenki i ma duze mozliwosci,jedna
wada...nie chce sie sam umyc po uzyciu :-(((\

Stan.

1. Data: 2001-02-03 13:54:30

Od: "szamani" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję wszystkim za pomoc