swędzenie

1. Data: 2001-10-24 09:30:31

Temat: swędzenie
Od: "marta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Chciałabym zapytać, czym może być spowodowane uporczywe swędzenie - całego
ciała - chociaż najbardziej od pasa w górę. To swędzenie trwa już prawie dwa
tygodnie, innych objawów nie ma właściwie - jedynie na dekoldzie pojawiły
się drobne krostki, ale może są skutkiem drapania?
Aha, trochę lepiej jest na dworze - pewnie od chłodu...
Byłabym baaaardzo wdzięczna za informację czym to leczyć albo chociaż
złagodzić:)

Marta

2. Data: 2001-10-24 10:43:23

Temat: Re: swędzenie
Od: "jacek" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupiłam sobie w aptece żel OILATUM, działa rewelacyjnie.
Użytkownik marta <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9r63aa$c1l$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2001-10-24 11:00:23

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

a mi sie wydaje, ze to jest polpasiec. Powinnas szybko isc do lekarza.
pozdr. Wilma

4. Data: 2001-10-24 12:27:29

Temat: Odp: swędzenie
Od: "Kasiagorbi" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a mi sie wydaje, ze to jest polpasiec. Powinnas szybko isc do lekarza.
> pozdr. Wilma

ojojjojjoj -ja mam połpasca - to straszna choroba...4 tygodnie w
domu.......też zaczęło się od swędzenia.....

5. Data: 2001-10-24 12:36:14

Temat: Re: swędzenie - od autorki:)
Od: "marta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za porady:)
Na razie spróbuję tego żelu, bo poczytałam o półpaścu i było tam coś o
jednej stronie ciała, a ja jestem jednym wielkim obustronnym swędzeniem;-)

marta

6. Data: 2001-10-24 13:12:10

Temat: TEST na swedzenie i ziewanie, jakanie, mazuzenie przez internet Re: swędzenie
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys czytalem ze swedzenie, ziewanie jest zarazliwe, gdy widzimy ze
ktos sie drapie po glowie, to odruchowo, za chwile, sami sie zaczynamy
drapac.
Podobnie jest z ziewaniem.
Gdy w pociagu, autobusie, kinie, teatrze ktos zacznie ziewac , tak ze
inni to widza, to za chwile zaczynaja tez ziewac.

Mam zatem prosbe o przeprowadzenie testu i odpowiedzenie, czy ta reakcja
moze byc przekazywana przez internet ?

Teraz mnie swedzi glowa .... zaraz, musze sie podrapac.... o jej, jak
mnie swedzi glowa....i jeszcze swedzi mnie na szyji, ....drapie sie,
drapie sie prawa reka........ i jeszcze mnie tak dzwiwnie swedzi za
uchem........ drapie sie prawa reka.......

a teraz drugiej strony mnie swedzi....... drapie sie lewa reka
a teraz mnie swedzi czolo.... drapie sie ....i jeszcze z tylu,

czy ciebie tez teraz zaswedzialo za prawym uchem >?
czy sie podrapales za prawym uchem ?
teraz mnie zaswedziala lewa reka, nie moglem sie powstrzymac
i musialem sie podrapac
teraz mnie swedzi nos ....... i znow musialem sie podrapac
co to jest ?

Gdy pisze o drapaniu i swedzeniu to mnie wszedzie swedzi i koniecznie
musze sie teraz znow podrapac ....., lewa reka po czubku glowy.

Czy ciebie teraz teraz swedzi czubek glowy i z tylu, i szyja i plecy
i koniecznie musisz sie podrapac , bo tego juz nie mozesz wytrzymac ?

Znow mnie swedzi czolo,.....drapie sie.. i to znow lopatka mnie swedzi
....i znow za uchem prawym....

Co to jest ?

Czy ktos potrafi wytlumaczyc, dlaczego samo pisanie o swedzeniu wywoluje
swedzenie i dlaczego swedzenie jest tak wizualnie zarazliwe ?

Nie pisze juz o zarazliwosci ziewania, ale wlasnie mi sie bardzo chce
ziewac..........aaaaaaa....
i znow .......
pewnie zaraz zasne przy klawiaturze,
ale jedynie to swedzenie mnie ratuje, to znow mnie okropnie swedzi glowa
i musialem cala drapac przez 10 sekund.

Nawet nie wspominam ze podobnie zarazliwe przez internet jest muzuzenie
i jakanie.

To jest okropne i koniecnie tseba to zbadac, cemu jak jeden zacyna
mazuzyc to zaraz inni to powtazaja.
Jak jeden ucen w klasie zaaaacccc..n ..nie..eeeee siiee eee eee
jaaaa...aaakaaaa.ccc t..ttoooo zaaarr...raaa..azzz tt tt eee..zzz.
in...nnn.ii.iiji si..siii.eeee jaaa..aaakk.kkkkaa.aa.jjj.a.aaa ?

Prosze o wyjasnienie tych fenomenow zdalnej komunikacji.
Jedyne prace ktore znam i badaly te zjawiska, pochodza z Princeton.

Jacek

7. Data: 2001-10-24 13:13:21

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

marta napisał:

> Dzięki za porady:)
> Na razie spróbuję tego żelu, bo poczytałam o półpaœcu i było tam coœ o
> jednej stronie ciała, a ja jestem jednym wielkim obustronnym swędzeniem;-)
Moze to zatem polpasiec+polpasiec = calypasiec ;)

8. Data: 2001-10-24 13:37:00

Od: "loggy" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
(...)
> [...]
> i koniecznie musisz sie podrapac , bo tego juz nie mozesz wytrzymac ?
> Znow mnie swedzi czolo,.....drapie sie.. i to znow lopatka mnie swedzi

Moze masz wszy????

L.

9. Data: 2001-10-24 14:09:39

Od: "Kasiagorbi" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> (...)

> Moze masz wszy????

Mi się wydaje, że to grzybica zaawansowana...

10. Data: 2001-10-24 14:14:41

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

loggy napisał:

> Użytkownik "Dariusz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomoœci
> (...)

> Moze masz wszy????

Nie.
To jest odruchowe.
Gdy sie zaczniesz drapac w towarzystwie po glowie to jest to podobno
bardzo zarazliwe
i zaraz robia to inni.
Nie znam jedynie wytlumaczenia tego zjawiska.
J.

CLARITINE - czym zastapic (bez Rp) ?
cukrzyca - 1048 (czego?)
problem z soczewkami kontaktowymi