trilac - oslonka przy antybiotyku

1. Data: 2003-03-07 08:27:40

Temat: trilac - oslonka przy antybiotyku
Od: "alkaprim" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

znalazlem w apteczce wynalazek o nazwie trilac - poniewaz
biore antybiotyk chcialem go wykorzystac ale nie mam opisu -
jak sie to bierze tzn. na ile czasu przed lub po podaniu antybiotyju ?

2. Data: 2003-03-07 11:38:26

Temat: Re: trilac - oslonka przy antybiotyku
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

alkaprim wrote:

> jak sie to bierze tzn. na ile czasu przed lub po podaniu antybiotyju ?

Po. Przed nie miałoby sensu. I co prawda nie jestem specjalistą, ale wydaje
mi się, że należałoby zacząć go brac po zakończeniu kuracji antybiotykowej,
w trakcie te nowe kultury bakteryjne i tak zostaną zabite, więc po co?

J. (nie jestem lekarzem)

3. Data: 2003-03-07 11:45:16

Temat: Odp: trilac - oslonka przy antybiotyku
Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik alkaprim <a...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b49l57$8i$...@n...news.tpi.pl...
> znalazlem w apteczce wynalazek o nazwie trilac - poniewaz
> biore antybiotyk chcialem go wykorzystac ale nie mam opisu -
> jak sie to bierze tzn. na ile czasu przed lub po podaniu antybiotyju ?

Ostatnio wyrywano mi zęba i dostałam antybiotyk. Do niego przepisano mi
właśnie trilac i kazano łykać w trakcie kuracji antybiotykowej wg zaleceń na
opakowaniu. W końcu i tak go nie kupiłam, bo szkoda mi było kasy (wydałam na
dentystę, antybiotyk) i dobrze się czuję.
Mariola

4. Data: 2003-03-07 17:13:08

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w trakcie te nowe kultury bakteryjne i tak zostaną zabite, więc po co?

W tego typu preparatach są zwykle szczepy uodpornione na najpopularniejsze
antybiotyki. Należy jest stosować w trakcie kuracji oraz po jej zakończeniu.

5. Data: 2003-03-09 23:30:04

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariola wrote:

> [...]
> zaleceń na opakowaniu. W końcu i tak go nie kupiłam, bo szkoda mi
> było kasy (wydałam na dentystę, antybiotyk) i dobrze się czuję.

A ja jednak polecam.
Kiedys lekaze nie mieli zwyczaju przepisywac lekow oslonowych przy
antybiotykach ,wiec rozpaskudzilam sobie zoladek a do tego mialam ciagle
grzybice.

magda

6. Data: 2003-03-10 07:44:55

Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mrowka <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4gj4i$it5$...@n...news.tpi.pl...

> A ja jednak polecam.
> Kiedys lekaze nie mieli zwyczaju przepisywac lekow oslonowych przy
> antybiotykach ,wiec rozpaskudzilam sobie zoladek a do tego mialam ciagle
> grzybice.

ale jeżeli ktoś je antybiotyk raz na około 5 lat, to nie wydaje mi się, że
można dostać grzybicę. Do tego jadłam ten antybiotyk przez 4 dni, bo na tyle
miałam.
Mariola

7. Data: 2003-03-10 08:01:09

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariola wrote:
> [...]
> ale jeżeli ktoś je antybiotyk raz na około 5 lat, to nie wydaje mi
> się, że można dostać grzybicę. Do tego jadłam ten antybiotyk przez 4

Wszystko zalezy od organizmu.Jenda osoba moze polknac pare tableteczek i od
razu miec grzybice drui lykac miesiac i nic go nie dopadnie.

Magda

8. Data: 2003-03-13 06:49:24

Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <b4a0k5$p9b$1@korweta.task.gda.pl>, Mariola wrote:

> Ostatnio wyrywano mi z?ba i dosta?am antybiotyk. Do niego przepisano mi
> w?a?nie trilac i kazano ?ykaae w trakcie kuracji antybiotykowej wg zalece? na
> opakowaniu. W ko?cu i tak go nie kupi?am, bo szkoda mi by?o kasy (wyda?am na
> dentyst?, antybiotyk) i dobrze si? czuj?.

I chyba dobrze zrobilas, ja to kupilem, a to straszne badziewie.
Po pierwsze w takich ampulkach, tam trzeba nalac wody i to sie niby ma
w tej wodzie rozpuscic. Konia z rzedem temu kto naleje do srodka wody.
Moze trzeba bylo uzyc strzykawki. Nie mialem strzykawki. A jak juz sie
nalalo (rozlewajac przy okazji 10 razy tyle na stol), to i tak sie
marnie rozpuszczalo. Wytrzachniecie tego wszystkiego z ampulki na
lyzeczke tez szlo jak krew z nosa. W sumie moze polowe tego co bylo w
ampulce udawalo sie wprowadzic do organizmu. A to i tak nic nie
pomoglo, po Penicylinie mnie brzuch rozbolal i mi niedobrze bylo jak
jadlem. Wszystko moze dlatego ze na koniec okazalo sie ze ja wcale nie
bylem chory na gardlo, i zaden antybiotyk nie byl mi potrzebny. Mialem
za to refluks zoladkowy. Teraz biore Gasec i pomaga.

--
Miernik ____________________________________________________
___ ICQ: 4004001 ___/___ tel.: +48608233394 ___/ mailto:m...@c...pl

9. Data: 2003-03-13 09:51:18

Od: "Piotr W" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trilac jest w kapsulkach, a Lakcid, októrym piszesz, tez jest dobrym lekiem
i warto którys brac przy antybiotykoterapii.

10. Data: 2003-03-16 04:56:49

Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <b4pkb7$2i6$1@news.onet.pl>, Piotr W wrote:
> Trilac jest w kapsulkach, a Lakcid, októrym piszesz, tez jest dobrym lekiem
> i warto którys brac przy antybiotykoterapii.

Oops, rzeczywiscie. Pozajaczkowalo mi sie. Ale Trilac tez bralem, lezy
mi tu gdzies ulotka.

> [...]
raq082702.html
Please call the White House +1-202-456-1111 or fax +1-202-456-2461 and say no!

Przezroczysta ciecz - sperma?
oczy i katarakta
wyniki badań moczu ?
Ból skóry