koty

1. Data: 2000-01-26 05:03:54

Temat: koty
Od: j...@t...pl (Jolanta Bosiacka) szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie, po długim milczeniu
Moi mezczyzni zafundowali mi kota (zwierzatko)Dowiedzialam sie, ze nie mozna
hodowac jakis roslin w domu z powodow wyzej okreslonych. Co to za rosliny?
Czy to kot je niszczy czy one truja kota?
Pozdro
Jolanta Bosiacka

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-26 12:17:49

Temat: Re: koty
Od: Andrzej Paplinski <p...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

o ile pamietam chodzi tylko o takie rosliny, których sok jest trujący
(wilczomlecze, diffenbachie itp), ale moje koty nie sa takie glupie, zeby je
obgryzac. Uwielbiaja natomiast podgryzac: papirus, fuksje, fikusa benjaminka,
mlodziutkie palemki (wszystkie zreszta nieokryte sadzonki), bugenwilie.
Mozesz sprobowac przyzwyczaic go do pszenicy wysianej wlasnie dla niego, lub do
pokarmu np. z puszki systematycznie dodawac posiekanej natki z pietruszki.

powodzenia

Andrzej

1. Data: 2000-01-26 16:27:13

Temat: trujace roslinki
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Niektore rosliny moga byc trujace dla zwierzat, miedzy innymi oleander,
dieffenbachia, psianki, bluszcze. w zasadzie kot nie rusza trujacych
roslin, ale od kazdej reguly moga byc wyjatki, szczegolnie jesli kot
jest maly i glupiutki. lepiej przestawic na szafe, poki kot nie
zmadrzeje. i kupic cyperusa, wtedy kot porzuci wszystko inne i zajmie
sie obrabianiem tegoz.
pozdrawiam.
Dorota

1. Data: 2000-01-27 05:48:49

Temat: Odp: koty
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jolanta Bosiacka <j...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9...@g...newsgate.pl...
)Dowiedzialam sie, ze nie mozna
> hodowac jakis roslin w domu z powodow wyzej okreslonych. Co to za rosliny?

Czy w pojęcie dom włączasz także ogród czy tylko mieszkanie?
Witaj po długiej rozłące :-)
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-01-27 12:55:39

Od: j...@t...pl (Jolanta Bosiacka) szukaj wiadomości tego autora

Czesc
dzieki za rade
JB

1. Data: 2000-01-27 12:55:41

Od: j...@t...pl (Jolanta Bosiacka) szukaj wiadomości tego autora

Witaj, witaj
Pod pojecie dom wlaczylam tylko mieszkanie. Ma to byc kot domownik.
Pozdo
Jola

1. Data: 2000-01-27 19:10:47

Temat: Odp: trujace roslinki
Od: "Staszek Nowak" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to kot je niszczy czy one truja kota?

Podobno niektóre koty spijaja wode spod Konwalii i nic im nie jest...

Staszek

Calycanthus raz jeszcze
Cytryna gubi liście
marzenia o ogródku