worki pod oczami

1. Data: 2003-03-10 23:45:59

Temat: worki pod oczami
Od: "agata " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Czy worki pod oczami mogą być wynikiem złego krążenia, wszystkie znane
mi osoby które mają ten problem, mają też kłopoty z krążeniem. I czy istnieje
jakiś skuteczny środek na ich pozbycie się, czy pozostaje interwencja
chirurgiczna? Agata

2. Data: 2003-03-11 06:08:41

Temat: Re: worki pod oczami
Od: "Vivienna" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agata " <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
istnieje
> jakiś skuteczny środek na ich pozbycie się, czy pozostaje interwencja

Wydaje mi sie ze istnieje wiele kosmetykow zmniejszajacych i obrzek i since
pod oczami, ktore stosowane regularnie powinny dac jakies rezultaty ...
Pozdrawiam
V.

3. Data: 2003-03-11 06:08:41

Od: "Vivienna" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2003-03-11 08:18:22

Od: Paweł Paroń <p...@f...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <b4j83n$eom$1@inews.gazeta.pl>, agata wrote:

> [...]
> znane mi osoby które mają ten problem, mają też kłopoty z krążeniem. I czy
> istnieje jakiś skuteczny środek na ich pozbycie się, czy pozostaje

Jeśli chodzi o worki pod oczami, to pamiętam taki list do jakiejś gazety
(chyba to było "Jestem", tak mi się wydaje, to było bardzo dawno temu), coś
w tym rodzaju: "droga redakcjo, mam straszne wory pod oczami, jak się tego
pozbyć, bo wszyscy na ulicy widzą, że jestem zboczeńcem". Niestety, nie
pamiętam jaka była odpowiedź redakcyjnego eksperta. Nie pamiętam też czy
było powiedziane o jaki rodzaj zboczenia chodzi :)

Paweł

5. Data: 2003-03-11 17:18:25

Od: "Feliks Dzierzynski" <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

agata <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
istnieje
> jakiś skuteczny środek na ich pozbycie się, czy pozostaje interwencja

Worki najlepiej wyciskac, jak czopy ropne z migdalow!

6. Data: 2003-03-11 20:43:31

Od: "agata x" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pamiętam jaka była odpowiedź redakcyjnego eksperta. Nie pamiętam też czy
> było powiedziane o jaki rodzaj zboczenia chodzi :)

Trzeba być naprawdę durnym żeby zaśmiecać grupę takimi postami, agata

7. Data: 2003-03-11 20:45:16

Od: "agata " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2003-03-11 21:40:09

Temat: Odp: worki pod oczami
Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

wiesz tak czytam to i włączyła mi sie mysląca, niewiem czy nadcisnienie
kwalifikuje sie do tego oczym mowilas ale ja mam nadcisnienie i od zawsze
mam wory pod oczami.
mam 21 lat

9. Data: 2003-03-11 22:07:36

Od: Paweł Paroń <p...@f...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <b4lhpj$one$1@inews.gazeta.pl>, agata x wrote:

> Trzeba być naprawdę durnym żeby zaśmiecać grupę takimi postami, agata

Ale ja to naprawdę przeczytałem w gazecie, a zapamiętałem dlatego, że sam
mam takie wory pod oczami :)

Paweł

10. Data: 2003-03-11 23:55:01

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 11 Mar 2003 22:07:36 +0000 (UTC), Paweł Paroń
<s...@1...acn.waw.pl> napisał/a:

> Ale ja to naprawdę przeczytałem w gazecie, a zapamiętałem dlatego, że sam
> mam takie wory pod oczami :)

Może nerki masz chore i dlatego te wory.
Ja dużo więcej żyję na tym świecie i worów nie mam,zmarszczek nie mam...

--
Pozdrawiam;
Kaja

Ginekolog - Wrocław