Odp: zarobki lekarzy

Data: 2003-11-28 20:02:28
Temat: Odp: zarobki lekarzy
Od: "Wojciech Chmielnicki" <e...@m...pl>

Użytkownik Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:143uwy718i7wk$....@a...coca.cola...

> Salowa zarabia wyraźnie gorzej, są to sumy rzędu 500-600 PLN na rękę.
> Podobnie sekretarka na etacie szpitala.

U nas sekretarka dostaje dokladnie 560zl, pielegniarki troche wiecej.

> Ja mogę napisać o sobie. W ciągu ostatniego miesiąca dostałem jako
> 'wdzięczność' w dniu wypisu 1 raz kwiaty, 1 butelkę napoju spirytusowego
> o smaku śliwkowym z napisem napoleon i 2 opakowania czekoladek.
>
> Nie jestem zabiegowcem.

Jest nas w dyzurce 6 sztuk i dzisiaj skonczyly sie nam czekoladki (zawsze
zostawia sie je w dyzurce). Kwiaty stoja od wczoraj, dwa bukiety. Napoleonow
ani kopert nie bylo. Tylko dzisiaj mielismy 10 wypisow.

> A teraz mnie zamknijcie za korupcję:|

Pod Twoje drzwi juz pedzi ekipa TVN24 ;-)

pzdr
W.