zlew pod oknem?

1. Data: 2001-03-04 11:41:47

Temat: zlew pod oknem?
Od: "Zofia Cybulska" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co państwo sądzą o umieszczeniu zlewu pod oknem?

1. Data: 2001-03-04 12:33:41

Temat: Re: zlew pod oknem?
Od: Iza <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

> Co państwo sądzą o umieszczeniu zlewu pod oknem?

Niedawno dyskusja na ten temat toczyla sie na pl.misc.budowanie - padlo
kilka ciekawych odpowiedzi...

Pozdrawiam,
Iza
_________________
Przystanek Kulinarny
http://pk.linux.gda.pl/

1. Data: 2001-03-04 13:03:36

Temat: Odp: zlew pod oknem?
Od: "szamani" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co państwo sądzą o umieszczeniu zlewu pod oknem?

jesli to tylko mozliwe to projektanci kuchni zalecaja montowanie
zlewozmywaka pod oknem, trzeba tylko zwrocic uwage, czy parapet jest
odpowiednio wysoko i czy bateria nie bedzie przeszkadzala w otwieraniu
okna - sa takie specjalne baterie tzw. lamane, ktore mozna wyjmowac np. w
celu umycia okna.
poza tym chyba milo, podczas takiego zajecia jak mycie naczyn, wyjzec sobie
przez okno?
pozdrawiam
justyna

1. Data: 2001-03-04 17:24:56

Od: dzieciol <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:

> Witam!

> Niedawno dyskusja na ten temat toczyla sie na pl.misc.budowanie - padlo
> kilka ciekawych odpowiedzi...

Styl amerykanski. Do przyjecia jezeli okna wychodza na jakas przestrzen.
W przypadku zabudowy jednorodzinnej tak jest. /Dodatkowo baba myjac gary
pilnuje wlosci -;)/ Dla mmnie natomiast jest to nie do przyjecia
gdy takie okna w przypadku kamienicy-a zwykle tak jest-wychodza na
odrapana,
czy nawet pomalowana 'studnie' i codzien, przez lata widze jak sasiadka sie
starzeje. Z tego powodu przenioslem zmywak na inna sciane. -;)

1. Data: 2001-03-04 17:53:22

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

dzieciol wrote:

> Styl amerykanski. Do przyjecia jezeli okna wychodza na jakas przestrzen.
> W przypadku zabudowy jednorodzinnej tak jest. /Dodatkowo baba myjac gary
> pilnuje wlosci -;)

Maszyna do mycia naczyn eliminuje potrzebe stania godzinami przy zlewie.
Ja mam zlew pod oknem (patrze na tylny ogrod i oczko wodne), a na
przeciwnej scianie mam kuchenke pod oknem (patrze na przedni ogrod, i
ulice przeslonieta drzewami). Okno nad kuchenka patrzy na zachod, i
bardzo lubie gotowac w te strone, bo mam okazje ogladania zachodow
slonca gdy szykuje obiad.

Gdybym miala wieksza kuchnie, mialabym zlew w centralnej wyspie.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-03-04 22:05:08

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

szamani wystukał w wiadomości <97tels$lqp$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>:

> [...]
> celu umycia okna.
> poza tym chyba milo, podczas takiego zajecia jak mycie naczyn, wyjzec sobie

No cóż, osobiście wolę popatrzeć przez okno podczas śniadania, dlatego też wolę
pod oknem mieć kącik jadalny niż zlew i zwyczajowo przywiązany do niego kosz na
śmieci. Poza tym zlew pod oknem umiemożliwia powieszenie nad nim suszarki na
naczynia.

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=

1. Data: 2001-03-04 22:29:47

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Jo'Asia" <J...@r...art.pl> wrote

> [...]
kosz na
> śmieci. Poza tym zlew pod oknem umiemożliwia powieszenie nad nim suszarki

Kosz na smieci zwykle sie chowa w szafce pod zlewem wiec i tak go nie widac.
A suszarka ustawiona na kontuarze obok wyglada mniej 'dekoracyjnie'
niz zawieszona nad zlewem. Same zalety takiego zlewu przy oknie.
W moim poprzednim mieszkaniu tak mialam, super, zwlaszcza latem.
Na parapecie na zewnatrz zostawialam jakies orzeszki i dzieki temu
czesto mialm towarzystwo przy zmywaniu w osobie zaprzyjaznionej wiewiorki
i krzykliwych niebieskich sojek. A nad zlewem zamiast suszarki mialm
zawieszony
piekny bluszcz. Jestem wiec za.. :-))
pozdrawiam Ania

> Jo'Asia
>
> --
> (\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
> =(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl
=(';')=

~~~~~~(")~(")~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(")~(")~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~(")~(")~
~~~~~

1. Data: 2001-03-05 05:47:26

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>Co państwo sądzą o umieszczeniu zlewu pod oknem?

Mysle ze to swietny pomysl bardzo popularny w USA na przyklad.Zawsze jest
fajniej pracujac przy zlewie miec jakikolwiek widok przez okno niz patrzec na
sciane.Okno mozna wstawic takie ktore sie otwiera wprzesuwajac w gore i w dol
jesli przeszkadza jego otwieranie.Nie wiem czy w Polsce teraz mozna kupic takie
okna.W kazdym razie ja jestem za a mialam "do czynienia" z obydwoma
rozwiazaniami.

1. Data: 2001-03-05 13:07:18

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał...

> [...]
> slonca gdy szykuje obiad.
>
> Gdybym miala wieksza kuchnie, mialabym zlew w centralnej wyspie.

Ja mam zlew w rogu kuchni przy oknie, ale nie zmywam praktycznie nic w
zlewie - wszystko robi maszyna - dokładnie pod oknem mam blat roboczy - tam
wszystko przygotowuję. Parapet okienny został całkowicie usunięty a blat
szafek dochodzi do samego okna... Hmm... Nie mam wrażenia, żeby mnie
sąsiedzi obserwowali i patrzeli się jak się starzeje... Ja się po prostu nie
starzeję... ;-))) i w najbliższym czasie nie zamierzam... ;-)))
Joanna już po grypie i znowu w dobrym humorze... ;-)))
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-03-05 13:20:21

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Derejski wystukała w wiadomości
<tlzo6.1111$X%2.28232@wagner.videotron.net>:

> "Jo'Asia" <J...@r...art.pl> wrote

> Kosz na smieci zwykle sie chowa w szafce pod zlewem wiec i tak go nie widac.
> A suszarka ustawiona na kontuarze obok wyglada mniej 'dekoracyjnie'
> niz zawieszona nad zlewem.

I zajmuje miejsce, którego w kuchni nigdy za wiele ;P.

> Same zalety takiego zlewu przy oknie.

Ale co z kącikiem jadalnym - do ciemnego kąta z nim?

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=
Słowacki urodził się w r. 1809. Poza tym napisał dużo wierszy.

Mam dziś na obiad mmm...
trochę OT: raport "Polityki" - do Pat i innych - długie
brzoskwinie z puszki
Co to sa prasowane pomidory ?
bliny