Odradzam studia na wydziale ETI PG.

1. Data: 2011-03-29 15:01:22

Temat: Odradzam studia na wydziale ETI PG.
Od: X <n...@n...cry.com> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie odradzam studia na wydziale ETI PG.

Studiowałem zaocznie i są to pieniądze wyrzucone w błoto. Poziom
żenująco niski, nie nauczyłem się w pierwszym semestrze totalnie
niczego. Prócz ładnie wyglądającego programu studiów nic te studia nie
oferują. Zaś sam formalny program studiów nie ma wiele wspólnego z
rzeczywistością:
- tracona jest masa czasu na pierdoły
- wykładowcy się spóźniają
- wykładowcy bywają aroganccy

Kobieta w dziekanacie to już szczyt chamstwa. Z powodu pewnych zaszłości
chciała się mnie pozbyć i NIE wydała karty egzaminacyjnej. Nie miałem
żadnych zaległości w czesnym ani innych braków formalnych. Powiedziała,
że _traktuje_ mnie jak skreślonego. Czyli NIE ma podstaw do skreślenia,
nikt nie odważy się skreślić z listy studentów ale będzie mi maksymalnie
utrudniać studiowanie.

Odradzam ETI PG, szkoda czasu i pieniędzy.

pzdr

2. Data: 2011-08-03 17:23:33

Temat: Re: Odradzam studia na wydziale ETI PG.
Od: " MH" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

X <n...@n...cry.com> napisał(a):

> Zdecydowanie odradzam studia na wydziale ETI PG.
>
> StudiowaĹ&#65533;em zaocznie i sÄ&#65533; to pieniÄ&#65533;dze wyrzucone w
bĹ&#65533;oto. Poziom
> ĹźenujÄ&#65533;co niski, nie nauczyĹ&#65533;em siÄ&#65533; w pierwszym semestrze
totalnie
> niczego.

Skoro twierdzisz , że poziom niski i niczego się nie nauczyłeś , domniemywam
że twój aktualny poziom wiedzy jest wyższy od wymagań na pierwszym semestrze.

> PrĂłcz Ĺ&#65533;adnie wyglÄ&#65533;dajÄ&#65533;cego programu studiĂłw nic te studia
nie
> oferujÄ&#65533;.

A co byś chciał , żeby oferowały?

> ZaĹ&#65533; sam formalny program studiĂłw nie ma wiele wspĂłlnego z
> rzeczywistoĹ&#65533;ciÄ&#65533;:

Napisz coś konkretniej...

> - tracona jest masa czasu na pierdoĹ&#65533;y

. czyli na co? Krzyżówki tam rozwiązują ??

MH

3. Data: 2011-08-07 06:44:09

Od: zairazki <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MH napisał:

> . czyli na co? Krzyżówki tam rozwiązują ??

To informery - pewnie rozwiązują Sudoku, bo tam są cyferki i logika, a
nie jakieś humanistyczne słowa, i w dodatku trzeba kojarzyć
niekoniecznie logicznie, ale ślicznie i semantycznie, żeby hasło
wyszło romantycznie

pozdrowionka z nutką poezji informatycznej w tle śle
zairazki

4. Data: 2011-09-21 03:00:01

Od: " MH" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zairazki <z...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> wyszło romantycznie
>
> pozdrowionka z nutką poezji informatycznej w tle śle

A tak zupełnie na poważnie , to odnoszę wrażenie , że zarówno obecnym
studentom/uczniom SP/średnich i w dużej większości ich Rodzicom coś się
"poprzestawiało". Otórz oni WYMAGAJĄ!! od szkoły , poniekąd słusznie ,
niestety jednocześnie zapominając , bądź wręcz nie dopuszczając do myśli faktu
, że PRZEDE WSZYSTKIM , to szkoła i uczelnia stawia (powinna!!) określone
wymagania. A co się zaś tyczy "studentów"... Hmmm , weźmy na przykład autora
niniejszego wątka. Krytyka studiów zaocznych i "pieniądze wyrzucone w błoto".
RANY BOSKIE !!! Jak studenta nie interesuje obrany kierunek , jak sam od
siebie nie wykazuje żadnej inicjatywy , to... mamy coraz wyższe wskaźniki
ludzi z wyższym wykształceniem mogących pochwalić się wiedzą na poziomie
maturzysty z lat 70'tych. Dam przykład , mój Ojciec - rocznik '29 ,
emerytowany inżynier , daje sobie radę do dzisiaj z rachunkiem
różniczkowo-całkowym. Ja , 30 lat młodszy , też.... Hmmm , przyjmując do
pracy młodych adeptów techniki , nawet tych po uczelniach państwowych (z tymi
po prywatnych nawet nie chce mi się gadać !!) mam problem !!

A z czego to wszystko wynika ?? KRADZIEŻ MAMONY !! Oczywiście , ten temat
można rozwinąć , ale to raczej na osobny wątek. Bezstresowe wychowanie ,
totalne nieuctwo/głupota (Stokrota). I nie ma się co dziwić , że Daleki Wschód
rośnie w siłę. TAK PANIE : Chińcyki trzymają się mocno !!!

MH

lekcje judo - czy nauczyciel może zabronić zwalniania z lekcji
Co myślicie o 5 latkach w szkole?
są ok :)
Pedagodzy brońcie dzieci ...
nauczyciel radnym - crosspost