Odżywka do włosów

1. Data: 2006-02-14 09:40:33

Temat: Odżywka do włosów
Od: Aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam straszny problem z rozczesaniem włosów po ich umyciu, są całe
splątane i żadna odżywka, której do tej pory próbowałam nie radzi sobie
z nimi, dodam, że mam długie włosy,farbowane, ale strasznie
przetłuszczające się - pomimo tego po umyciu są jak splątane siano.
Próbowałam już różnych odżywek - do włosów farbowanych,
przetłuszczających się a nawet suchych - niestety przy rozczesywaniu po
prostu je wyrywam. Poradźcie coś,
Pozdrawiam, Agnieszka

1. Data: 2006-02-14 10:16:24

Temat: Re: Odżywka do włosów
Od: "gogi" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

mam identyczny problem a raczej mialam.Uzywam ekspresowej odzywki
regeneracyjnej plynny jedwab Gliss Kur Schwarzkopfa na codzien i bez
problemu wkoncu moge rozczesac moje siano po kapieli.
Sprobuj moze Ci pomoze

Asia

1. Data: 2006-02-14 18:24:25

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:dss8if$pc7$1@news.onet.pl...
> [...]
> Próbowałam już różnych odżywek - do włosów farbowanych,
> przetłuszczających się a nawet suchych - niestety przy rozczesywaniu po

Też mam długie włosy (do pasa, bo to zależy co kto ma na myśli mówiąc
długie), z pasemkami, więc są farbowane lub odbarwione miejscami :).
Ja staram się po prostu ich nie plątać. Wcieram tak jakby szapon w głowę, a
te co zwisają poza głową (rany, jak to brzmi), myję już tylko przesuwając po
nich rękoma. Niestety, te wszystkie cud- odzywki niewiele dają, najlepiej
się rozczesują po masce do włosów (ja mam Dove). Często mam splątane włosy
po wycieraniu, ale już trudno. Tez cierpię jak nieraz muszę szarpnąć.
Rozczesują oczywiście pasmami, o od dołu. Te najbardziej splątane są
zazwyczaj przy głowie, i niestety tam już trzeba wiecej cierpliwości.

Tyle mogłam poradzić.

Maja

1. Data: 2006-02-15 08:33:09

Od: "xxx" <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

"Aga" wrote in message
> [...]
> odżywek - do włosów farbowanych, przetłuszczających się a nawet suchych -
> niestety przy rozczesywaniu po prostu je wyrywam. Poradźcie coś,

Mam podobny problem- bo i włosy farbowane, i do pasa, i przetłuszczające
się:(
A może najpierw sobie wysusz włosy, a dopiero potem je rozczesuj?
Z dobrych odżywek mogę polecić Ci Schaumy i maskę na włosy Joanny- włosy się
nie plątają, są gładkie i miękkie. Spróbuj też używać innego szamponu- może
jakiegoś wygładzającego?
--
wild

1. Data: 2006-02-15 13:00:54

Od: "ninaad" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No cóż- ja niestety też mam taki problem- moje ostatnie odkrycie- odżywka do
włosów MATRIX (Marka Loreal)- chyba 3 rodzaje, w zależności od potrzeb; do
nabycia w sklepach fryzjerskich albo na allegro.

Ania

1. Data: 2006-02-19 04:53:37

Od: "Agnieszka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Ja miałam to samo do czasu kiedy kupiłam sobie jedwab do włosów.

krem przeciwsloneczny z jakim filtrem
jaki sklep internetowy?
włosy :(
Basen