Odżywki do paznokci

1. Data: 2006-02-10 23:27:25

Temat: Odżywki do paznokci
Od: Theriel <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie! Zależy mi na wzmocnieniu paznokci (gram na gitarze), ale
wyraźnie widzę, że H-Pantoten (podobnie jak Mertz Special), nawet
zażywany przez dwa miesiące, nie przynosi zbyt dużych efektów...

Ostatnio o uszy obiły mi się przeróżne odżywki... Tylko, że nie wiem
zbytnio co jest co ;-]. Są różne utwardzacze płytki paznokciowej Sally
Hansen, oliwki z witaminą E, odżywki wzmacniające z żelazem, witaminowe
odżywki z E i prowitaminą B5, witaminowe preparaty do paznokci i
naskórka... to tylko kilka środków, jakie znalazłem na
http://www.kosmetycznykram.pl/index.php?cPath=30_81&
sort=2a&page=1

I teraz prośba - czy ktoś byłby na tyle miły i mógłby wskazać, który
produkt najlepiej wykorzystać? Zaznaczam, że najlepiej by było, gdyby
płyn nie zostawiał żadnego rzucającego się w oczy połysku, a jedynie
odżywiał i _*wzmacniał*_ paznokieć/naskórek.

Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Theriel

1. Data: 2006-02-11 11:44:05

Temat: Re: Odżywki do paznokci
Od: efka <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theriel napisał(a):
> Witajcie! Zależy mi na wzmocnieniu paznokci (gram na gitarze), ale
> wyraźnie widzę, że H-Pantoten (podobnie jak Mertz Special), nawet
> zażywany przez dwa miesiące, nie przynosi zbyt dużych efektów...
Może to nadal za krótko?

> Ostatnio o uszy obiły mi się przeróżne odżywki...
Przy twardych strunach i miękkich paznokciach i tak niewiele dadzą.
Pozostaje obciąć na krótko, albo palcami, albo nakladki - choć z tymi
ciężko. No niestety, albo sie ma te twarde szpony, albo się ich nie ma.
Zmienić chyba niewiele można.

> I teraz prośba - czy ktoś byłby na tyle miły i mógłby wskazać, który
> produkt najlepiej wykorzystać?
Olejek odżywczy do paznokci i skórek Diadem - wcieranie wacikiem,
moczenie w ciepłej oliwie, dobry krem do rąk i paznokci wcierany przy
okazji, moze Hard Nails Sally Hansen, ostatecznie utwardzenie akrylem w
gabinecie.
Też pozdrawiam.
efka

1. Data: 2006-02-11 13:38:11

Od: Theriel <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

efka napisał(a):
[cut]
> Olejek odżywczy do paznokci i skórek Diadem
A może PREPARAT DO PAZNOKCI "BOMBA WITAMINOWA"
(http://www.diadem.com.pl/produkt.php?id=1&idp=34)?
Olejek jest o działaniu "łagodzącym i zmiękczającym", preparat jest do
paznokci kruchych i łamliwych...
> moze Hard Nails Sally Hansen
Brzmi obiecująco...

Czyli np.: Bomba witaminowa, a na nią Hard Nails, dałoby dobry efekt?

Pozdrawiam
Theriel

1. Data: 2006-02-11 20:41:01

Od: efka <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theriel napisał(a):

> Brzmi obiecująco...
>
> Czyli np.: Bomba witaminowa, a na nią Hard Nails, dałoby dobry efekt?
>
> Pozdrawiam
> Theriel

Tego nie wiem, musisz się przekonać co będzie dla Ciebie dobre :)
efka

1. Data: 2006-02-16 15:13:29

Od: AKPA Polska Press <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Saly Hansen - odżywka do paznokci zielona - polecam - rewela

Znamiona barwnikowe na policzku
ALLEGRO >>> ZAPRASZAM PANIE DO ZAKUPÓW
SZAMPON PALETTE - BADZIEW! HELP
lumene!