Znamiona barwnikowe na policzku

1. Data: 2006-02-10 19:48:28

Temat: Znamiona barwnikowe na policzku
Od: "Tomek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was!

Chciałbym usunąć 2 brązowe plamki na policzku. Nie są to "wystające twory",
tylko zwykłe małe niezmieniające się plamki, tzw. "pieprzyki".
Chyba w tym przypadku badanie histopatologiczne raczej nie ma sensu.

Co polecacie (metoda) i ewentualnie gdzie w Kielcach mogę zrobić to fachowo
i jednocześnie w miarę tanio?

Dzięki!

1. Data: 2006-02-10 21:26:10

Temat: Re: Znamiona barwnikowe na policzku
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> Chciałbym usunąć 2 brązowe plamki na policzku. Nie są to "wystające
> twory", tylko zwykłe małe niezmieniające się plamki, tzw. "pieprzyki".
> Chyba w tym przypadku badanie histopatologiczne raczej nie ma sensu.

Te wystające znamiona są zazwyczaj niegroźne. Te, które wymagają
baczniejszej uwagi i ew. wycięcia oraz badania histopatologicznego, są
płaskie i wykazują pewne charakterystyczne cechy. Jest o tym np. tutaj:
http://www.szmurlo.waw.pl/artykul1.htm
A tak naprawdę, to każde wycięte znamię warto by było przebadać. W końcu
licho nie śpi...

> Co polecacie (metoda)

Laser.
I.

1. Data: 2006-02-11 11:19:12

Od: efka <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a):
> [...]
> Chyba w tym przypadku badanie histopatologiczne raczej nie ma sensu.
>
> Co polecacie (metoda) i ewentualnie gdzie w Kielcach mogę zrobić to fachowo

Te płaskie są właśnie bardziej niebezpieczne niż wystające. Najlepiej w
szpitalu onkologicznym, sama usuwałam z pleców z tym, że w Poznaniu.
efka

1. Data: 2006-02-11 14:28:50

Temat: Re: Znamiona barwnikowe na policzku - laserem?
Od: "Tomek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za dotychczasowe informacje!

A co sądzicie o laserze?

1. Data: 2006-02-12 00:04:41

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co sądzicie o laserze?

Może na medycynie dostaniesz wyczerpujące odpowiedzi?
I.

1. Data: 2006-02-12 00:12:43

Od: "Kamila Rudnik (JNET)" <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2006-02-12 07:09:07

Od: "Tomek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za zbytnią dociekliwosć :)

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi

Tomek

1. Data: 2006-02-12 21:57:05

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamila Rudnik (JNET)" <K...@j...net> napisał w wiadomości
03.jasien.net...
Czy to nie jest sprzeczność? Wydawało mi się, że po zabiegu wykonanym
laserem nie ma już co badać? Czy się mylę?

Dla mnie nie ma tu sprzeczności. Jedynie podkreśliłam, że "każde wycięte
znamię warto by było przebadać". Jednak z tego, co napisał Tomek wynika, że
nie chce poddać się wycięciu, a tym bardziej badaniu histopatologicznemu.
Więc w takich okolicznościach raczej pozostaje laser.
I.

1. Data: 2006-02-12 22:14:56

Od: "Kamila Rudnik (JNET)" <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora