Ogrzewanie podlogowe a zdrowie

1. Data: 2010-06-18 15:06:04

Temat: Ogrzewanie podlogowe a zdrowie
Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Buduje dom i zastanawiam sie modnym ostatnio ogrzewanie podlogowym. W sieci
przewijaja sie rozne informacje co do mozliwych perturbacji zdrowotnych. Chodzi
o to, ze takie ogrzewanie ma ponoc zly wplyw na stawy i na alergikow (kurz).
Ciepla podloga (30 st) sprawia, ze chetnie chodzimy boso, a czasem trzeba wyjsc
na zewnatrz, na zimno. Kurz unosi sie zgodnie z ruchem konwekcyjnym powietrza i
trafia do wrazliwego nosa alergika.

Chcialbym zapytac, jak te 'legendy urbana' maja sie do rzeczywistosci, bo akurat
stawy i alergia to moje slabsze strony.

--
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
Z.

2. Data: 2010-06-18 18:12:31

Temat: Re: Ogrzewanie podlogowe a zdrowie
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...ogrzewanie podlogowym.. ma ponoc zly wplyw
>na stawy
Nie wiem.
> i na alergikow (kurz).
Podobno tak,
ale podobno miłe w łazience.

3. Data: 2010-06-18 19:19:44

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

ATZ Rzeszow pisze:
> [...]
> na zewnatrz, na zimno. Kurz unosi sie zgodnie z ruchem konwekcyjnym
> powietrza i trafia do wrazliwego nosa alergika.

Mam alergię i w domu jest ogrzewanie podłogowe, nic złego się nie
dzieje. Co do kurzu, po prostu trzeba sprzątać, nie stwierdzam go. Ze
stawami nie mamy żadnych problemów.
--
B.

Totalne olewanie pacjentów w Polsce
mam angine, czy muszę odmawiać słodkosci?
Komarzyce i choroby
dentysta prywatnie czy na fundusz
ENDOKRYNOLOG - krajowy konsultant - klinika PILNIE POSZUKIWANA