Oh te cebulki!

1. Data: 2000-03-10 12:25:10

Temat: Oh te cebulki!
Od: Kasiasza <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem z tą grupą od niedawna i bardzo się cieszę, że znalazłam
takie miejsce.
Uznawałam się za amatorkę w sprawach ogrdnictwa ale ostatnio muszę z
niechęcią przyznać, że chyba jestem całkowitą ignorantką :-(
Niestety nie wiedziałam, że cebule tulipanów i krokusów trzeba trochę
przemrozić.
Bezpośrednio po kupieniu wsadziłam do doniczki oczekując na piękne
kwiatki. Jak już pewnie się domyślacie było to tylko moje pobożne
życzenie :-(
Jakież było moje ździwienie kiedy w doniczkach zamiast kwiatków mam same
poprzerastane okropne liście:-( Poradźcie co zrobić żeby tych cebulek
nie stracić. Czy jak przyjdzie wiosna poprostu posadzić je w ogródku?
........z poważaniem
Kasiasza

1. Data: 2000-03-10 13:24:05

Temat: Re: Oh te cebulki!
Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiasza napisala:

> [...]
> poprzerastane okropne liście:-( Poradźcie co zrobić żeby tych cebulek
> nie stracić. Czy jak przyjdzie wiosna poprostu posadzić je w ogródku?

Dwie z moich cebulek zdążyły puścić kiełki, zanim je wsadziłam do lodówki,
poszły więc od razu do doniczek i właśnie kwitną. Może postawiłaś te
doniczki
od razu na słońcu?Tylko są niższe niż rabatkowe.
Cebule po prostu zasusz - jak zwiedną liście wykop, oczyść i schowaj.

Krycha

1. Data: 2000-03-11 21:45:34

Temat: Odp: Oh te cebulki!
Od: "Staszek Nowak" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cebule po prostu zasusz - jak zwiedną liście wykop, oczyść i schowaj.

Schowaj, ale najlepiej zapisz sobie gdzieś, że trzeba wkopać je na jesieni
(wczesnej), do gruntu, chyba najlepiej w ogrodzie.

Z Poważaniem
Staszek

Magnolia z nasionek
uwaga: reklama