Ojciec i matka!

31. Data: 2015-04-23 13:22:10

Temat: Re: Ojciec i matka!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Apr 2015 10:36:31 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
>
> To raczej czego Ty z określenia "praktyka prawa". Napisałem tak wyraźnie, a
> Ty pytasz o przepisy. Co przez to chcesz powiedzieć? Czy może to, że jak
> (jako singlowi, i to załóżmy- po 40 roku życia)- nawet nie przyjmą Cię na
> kursy rodzin przyspasabjających- to się odwołasz? No ale same kursy nie są
> ujęte w przepisach- to może po prostu zgłosisz się po dziecko- i jak Ci
> odmówią- to się odwołasz? A ja spytam: a do kogo? Wniesiesz skargę
> konstytucyjną? Decyzję może podjąć sędzia sądu rodzinnego. A ona (on)-
> spuści Cię do kanału. Co właściwie chcesz udowodnić?

Bingo.
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

32. Data: 2015-04-23 13:22:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Apr 2015 10:36:48 +0200, gazebo napisał(a):

> ze jakbym sie wysral na
> takie szkolenie to w niczym by mi to nie zaszkodzilo a nawet odwrotnie

Sranie na pewno by pomogło :->

33. Data: 2015-04-23 13:31:55

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-23 o 13:22, Ikselka pisze:

> Sranie na pewno by pomogło :->

tako i ci sie odwroci

--
gazebo

34. Data: 2015-04-23 15:38:49

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Thu, 23 Apr 2015 09:39:40 +0200, Ghost napisał(a):

>Przyganiał kocioł garnkowi.

Pies cię trącał.

35. Data: 2015-04-23 16:59:35

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Konkretnie- co chcesz udowodnić? Jaką tezę stawiasz? Czy potrafisz odpisać
tak, żeby Twoja mowa prosta była. Tak- znaczyło: "tak", nie zaś- znaczyło
:nie"?

> poza tym jest jeszcze jedna rzecz, ktora pomijasz, uswiadom sobie kto
> optowal za przeniesieniem czesci spraw rodzinnych do sadow okregowych,
> bedac z natury uszczypliwym: chciales to masz, ja sie umiem w tym znalezc

Przepraszam, ale jak dla mnie- osiągasz zbyt wysokie szczyty abstrakcji. Nie
mam pojęcia kto i czy w ogóle optował za przeniesieniem spraw rodzinnych do
sądów okręgowych. Nie wiem, czy więcej z tego szkód- czy pożytku. No ale
kompletną abstrakcją jest dla mnie to, co ja mam z tym wspólnego? Nawet
pomijam, że do tej dyskusji to ma się nijak.

--

Chiron

36. Data: 2015-04-23 17:01:03

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Często - niestety.

Mają nawet większą władzę: wystarczy, ze w wypadku nieletniego orzekną, że
nie może być sądzony- i już, po sprawie. Odwołań nie ma.

--

Chiron

37. Data: 2015-04-23 17:33:52

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-23 o 16:59, Chiron pisze:

> [...]
> pożytku. No ale kompletną abstrakcją jest dla mnie to, co ja mam z tym
> wspólnego? Nawet pomijam, że do tej dyskusji to ma się nijak.

kiedys ostatnio rozmawiales z Sadem?

--
gazebo

38. Data: 2015-04-23 17:42:08

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

> Bingo.

wam sie sady z ZUSem myla

--
gazebo

39. Data: 2015-04-23 17:58:24

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-23 o 17:01, Chiron pisze:

> Mają nawet większą władzę: wystarczy, ze w wypadku nieletniego orzekną,
> że nie może być sądzony- i już, po sprawie. Odwołań nie ma.

wy dyletanci

--
gazebo

40. Data: 2015-04-23 18:07:39

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> wy dyletanci

A wy?

--

Chiron

Grupa dyskusyjna a ewolucja
Prawdziwy psycholog pomaga siebie zaakceptować.
uleczalny homoseksualizm
Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?