Ojciec przy porodzie myśli o rozwodzie

51. Data: 2008-03-16 10:22:08

Temat: Re: Ojciec przy porodzie myśli o rozwodzie
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Ale tylko jak się go niewłaściwie przetrzymuje :-)

Albo nie daj Boże używa np. przy porodzie :-D

Stalker

--
Wiosenna dziecięca wyprzedaż:
8174

52. Data: 2008-03-16 18:28:42

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> Tylko z mężczyzną to wiadomo: jest jak wino :-)

Ale sie rozmarzyles!
Iwona

53. Data: 2008-03-17 06:47:01

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale tylko jak się go niewłaściwie przetrzymuje :-)
> Leżakujący w chłodnej piwniczce, trzymany z dala od wysiłku
> i znoju codziennych obowiązków długo zachowuje swe pierwotne walory,
> a nawet nabiera mocy :-)

Przykurzony, wychuchany...... ideał.
Ja jednak dziękuję za te walory i moc od święta......."ideały" na co dzień
się nie sprawdzają ;-)

Pozdrawiam

Monika

W jakim wieku "uswiadomienie" chłopca?
wygrywanie
Sześciolatki do szkoły, roczniki 2002-04
Czy jest ktos na tej grupie kto kocha Jezusa?
Grypa zoladkowa?